Maito ja muna erikoista, laitan pikkasen suolaa, ja tietty nesteeksi vettä (tietty durum, öljy ja hiiva). Olen yksinkertainen ihminen.
Mä teen yleensä ihan perus ranskanleipätaikinan pohjaksi. Jos on aikaa, niin alkuun vain pari rkl jauhoja, hiivaa ja 2 dl vettä. Jonkun tunnin jälkeen loput jauhot ja öljyä. Alustus ja kohotus. Jos ei ole aikaa, niin kaikki taikina-aineet kerralla. Oman pitsan saa sit jokainen tehdä itse. Vähän sellaista yhdessä puuhailua ruoan ympärillä. Mulla on pitsakivi, niin se auttaa pohjan rapeuteen, juustoraastekin vaikuttais kuplivan paremmin tomaattikastikkeen päältä. Tosin joutuu käyttämään folio piirakkavuokia, kun ei ole sopivaa lapiota vielä löytynyt.
Kebax, meillä on yksi pieni huone lähinnä varastona ja voin sen tyhjentää. Muuta meille, ei vuokraa, kunhan teet ruuat. Yksi ateria päivässä riittää. Saat myös ulkoiluttaa koiraa, jos kaipaat liikuntaa. Kapa
Parsan ympärillä olevat pekonit näyttävät osittain vajaasti kypsyneiltä, nokkos- vai mikä lie mössö on visuaalisesti nurkasta keikahtanut persiilleen, kastikkeen laittaisin kalan päälle, enkä alle. Ja missä ovat uudet potut? Lautasen värikään ei sovi ruokaan. Täysin epäonnistunut. Toivottavasti maistui pahalta. Älä muuta meille. Kapa