Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? BBQ 14,50e. Parempi puolisko otti lohiversion ja saman verran taisi sekin olla...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mä söin Hämeenlinassa 18,90e purilaisen. Kamala vellileipä ja huonot lohkoperunat, mutta itse pihvi oli ok, ja smäidä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tein taas pitkästä aikaa lapsilleni ja tyttären kaverille ruokaa. Hunajakanan rintaleikkeitä, 3min puolelleen paistettuna, uusia kotimaisia pottuja harjattuina, pilkottuina ja Himalajan vuorisuolalla ja voilla maustettuna. Perunat kypsyi yllättävän nopeasti pilkottuina lähes suupaloiksi, maku ja rakenna oli tooodella oikea, ei mitään mautonta ruotsalaista kumipottua. Tytär teki salaatit ja maustevoin sekä salaattikastikkeen kera ihan helkkarin hyvää - jopa tytär kehui ja se on paljon ;D
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Itiksen Hanko Sushi:sta Nigiri-lajitelma. Kevyttä ja kohtuu hyvää vaikka pika-sushia olikin... Naapurista Ciao Cafe:n Italialaista jätskiä jälkkäriksi
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Sushia löytyy vähän joka lähtöön tuolta kyliltä. Osa on niin voimakkaita maultaan, että tuohinenkin maistaa Itse en alun välittänyt Sushista laisinkaan, mutta sitten osui kerralla sellainen lajitelma vastaan, että jäin oikein todella koukkuun. Suosittelen kokeilemaan uudelleen aloittaen vaikka (kotitekoisista) makupaloista, joissa on piparjuuritahnalla kuorrutettuun ohueen lohisiivuun kietaistuna punaviinietikalla ja soijalla höystettyä riisiä. Voisin vetäistä pellillisen tältä istumalta