Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mullakin on kaalilaatikko uunissa. Oli lähikaupassa kaali niin halpaa. Tuli kaksi 2 litran vuokaa täyteen, yksi mulle ja toinen eukolle Ja juu, on maut kohdallaan täälläkin
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kaalmosoa meilläkin tulossa, huomenissa pitää ikea-vuoka väkertää piukkaan. On muuten hintaisekseen ok kalu.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Iltapalaksi pieni napostelulautanen ja Chilen punaista perään.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tänään oli lounaskutsu, DIY-yllärillä. Vieraiden tullessa saivat tervetuliaismaljaksi simaa -ja essut päälle. Seuraavaksi saivat kiulun, haarukan, desin jauhoa ja kananmunan. Siitä sitten nykertämään taikinaa, joka sitten kaulittiin, käärittiin ja leikattiin veitsellä -ja keitettiin kattilassa valmiiksi pastaksi. Sitruuna-herkkusieni-basilika-valkosipulikastike oli tosin sentään jo valmiina vipattavaksi pastan sekaan... Uunista kaivettiin alkupaloiksi valkosipulietanat ja paahdetiin leipää niiden alle. Jälkiruuaksi vieraat joutuivat vielä tekemään omat espressonsa.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Ostereita alkuun ja bassia perään. Viereen paikallista olutta.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Jauhelihapihvejä ja muusia. Ei hullumpaa kun itse tekee...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Heppa palapaisti tekeytyy uunissa. Nuppuvihanneksia sivulle, kunhan pata on saanut rauhassa kypsyä. Tosin voi olla että huomenna on sit paree...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Nam! Itse väkersin possunlihasta kastikkeen. En tosin ole vielä maistanut...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Oli hyvää kun nälkäsenä oli pakko jo nauttia... mut jätin muhimaan loput uuniin. Siellä ne vielä makustuu...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tuon takia nyt pakko kaivaa savuheppaa pakkasesta...