Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Oli... avokadoa jokiravun pyrstöillä, sinappisoossi. Salladi ja siin sivussa possun filettä rosmariini vivahteella. Toimi lasillisen italin punaisen kera. Nyt sit esso ja apteekkarin konjamiinia, siivu.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tota pitää kokeilla. Eli keittää muna aika löysäksi ja sitten läntätä se leivän päälle.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mä en upota kun yhtä munaa. Liian vaikeaa mulle etikat ja kaikki. Jons ei perinteinen kelpaa saa olla.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mää paistan kuumalla panulla munan leivän päälle. Kuumalla saan rapean pitsireunan ja silti keltuainen mukavasti uuttaa leipää, kun tökkäjää haarukalla!
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Eilistä paahtopaistia. Niin ja sitten yks subwayn leipä koiran trimmauksen valmistumista odotellessa.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Thaimaalaista makkarakastiketta ja nuudeleita. Hyvää oli.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Minä en ole kulinaristi, enkä kokki. En vähäisimmässäkään määrin. Kaurapuuron ja kahvin osaan ittelleni keittää. Emännyys lähti sunnuntaina Helsinkiin, tuloo huomenna. On ollu vähä näläkä, mutta kyllä tästä selvitään.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Onneksi oon niin pikkuruakaanen, että eiköhän tästä selvitä. Ja oman osani ketjus koitan tehdä, niitä alkupään asioita pellolla. Enempi vaan siellä juomapuolella (Koskenkorva)
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Sulta näyttää onnistuvan molemmat, mitä nyt noita kuvia tuossa kattelin. Alkaa olla ihan kirja tasoa, vähän pientä viilaamista, kuten esim. lautasen reunoilta pari roisketta pois, niin se on siinä.