Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kokeilin sellaista purua polttavaa juttuakin. Kerran se toimi, mutta sitten taas ei... Leppäkiekot ja 12 V sähkövastus on varma juttu. Kait sopivia vastuksia jostain saa.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tollaseen savustimeen olis kiva rakentaa joku mukava vaneriboxi. Mun yks entinen työnantaja teki sellasen ja söi aina jotakin savusoopaa. Ja silloin elettiin viime vuosituhatta. Mutta kun mä en tykkää savun mausta.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kaikkeen kyllästyy. Mä kyllä tykkään, kunhan ei ole viskissä. Siihen se ei sovi yhtään.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mistä keittokirjasta on tämä paistovärin opastus?
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Joo, ja lähin Puuilon myymälä.... Motonetistakin voi löytyä. Jos haluaa itse värkätä, niin Bebekiltä vastuslankaa, savesta tehtyyn kukkaruukkuun siitä kierukka ja puruja purkkiin. 30-40 W on hyvä, joten 4 ohm/metri lankaa noin 75 cm, maksaa 0,5 euroa metri. Akkulaturi virtalähteeksi. Kustannukset alle puoli euroa, jos löytää sen kukkapurkin jostain (hautausmaan roskis on hyvä paikka etsiä...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tänään maalaislimppuja uuniin ja grahansämpylöitä myös.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tänään yöpalaksi perinteisiä porilaisia kaikilla mausteilla ja jahtimakkaralla ja kylmää maitoa,arkista mutta niin hyvää.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Ruuaksi sianpaloja kärvennettynä ja pastaa kylmällä tomaattikastikkeella, jonkinlainen tomaattipesto. Oli aikas hyvää, vaikka mieto etikanmaku ei itseä siinä innostanut. -mutta olipas onnistuneet sämpylät!
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Eilen tuli tehtyä taas pitkästä aikaa porkkanarakuuna sosekeittoa, vaimo teki siihen vielä sämpylät, avot oli hyvää.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Ihan jotain kiinalaista käytiin syömässä (tai mä tiedä oliko se kiinalaista nähnytkään) mutta sushi oli hyvää
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Emäntä tempas hanhen maksaa sipsipedillä ja mää jonkun osan lehmää sienikastikkeella, juomana paikallista "härän verta" Jälkkäriksi paikallista ponua... Olipas muuten hyvää