Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Aiemmin päivällä eilisiä lihapullia ja nyt illalla riisikebab.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Varmasti! Hainpa Lidlistä äsken hiiliteräspaistinpannun. Typerällä kuvioinnilla, mutta kuitenkin... Nappasin myös sähkökäyttöisen pippurimyllyn -käteviä kun ei tarvita kahta kättä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? ^Kätevää tosiaan. Ruosteelle tehty pannuun ihan omat urat ja pippurimyllyn kanssa ei enää toinen käsi kulu
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Juupa, kokatesa tarvitsisi usein kolmea, neljää kättä, joten yhden vähenemä voi olla ihan pueno ;-) Ei tarvitse esim. laskea paitsinlastaa tai kauhaa kädestään kun maustaa, ja voi samalla sotkea sitä maustetta ruokaan. Ihan tyhmää, myönnän ;-D ..mutta kun jo aijemmin tuli moinen ostettua pippurille, niin nyt sitten löytyi suolallekin. Punitsin uutukaisen: 1,4kg, kun mun n samankokoinen valu on 2,6kg. Juupa. Tuolla valmistajan sivuilla sama: http://www.ballariniprofessionale.it/prodottiDettaglio_eng.php/prodotto=low-iron-fry-pan/idprodotto=145 Mikä on sitten lopulta tuo materiaali, se onkin eri juttu: "Internal finish: Iron, blue steel and aluminized steel"
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Joo, kyllä valu on aina valu. Aika harvoin tarvitsee pestä kun miltei aina otetaan pienellä määrällä vettä maut kuitenkin talteen. Saisivat kyllä hioa uusien valupannujen pinnan vähän siliämmäksi, mutta älkkiäkös se kulahtaa -mutta noissa kuviopohjaisisa se kestää kyllä kauemmin. Meilläkin pari sileää ja yksi tuollainen ritilämalli, niin ju ja kaksi lettupannua valurautaa. Tämmöinen rimpula vaan kaipaisi kevyempääkin välinettä, eikä Annekaan kevyemmästä pannusta pahaa tykkää... Valurautapannun rasvapoltosta on tehty vähän mysteeriä, mutta itse olen huomannut että ihan normaali kunnon kuumennus liedellä ja sitten rätillä pyyhitään oikein ohuelti öljyä pintaan ja jäähtymään, niin hyvä tulee. Pari kertaa tuon kun toistaa niin voi mennä puoli vuotta taas vihellellen. Sen meidän ritiläpannun voisi kyllä vetäistä poran harjan kanssa kertaalleen niin olisi varmasti loistava sen jälkeen.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tehdäänkö tollasilla valurauta pannuilla jotakin leipää?
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tää makkaraosasto onmyös ollut hiukan haavissa. Yleiskoneeseen saisi kyllä lihamylly-osan, mutta toi välinmeetön lähestymistapa on kylä hyvä. On hälmöä etä ensin hommataan kaikenmaailman vehjettä, itse hommasta kun ei paljoa ole käsitystä niin sitä uuvahtaa niiden laiteiden kanssa pelaamisen. Katselin että Kenwoodin lihamyllyn putsaminen olisi jo semoinen, ettei sitä varmaan jaksisi tehdä kolmea kertaa enempää, jossei makkarat alla olla todella haluttavia... Ihan samalla lailla kävi aikoinaan pastakoneen kanssa. Kun ei heti ollut hypyn päällä, niin homma meni värkin putsaamiseksi, ja kun se pitäisi tehdä kuivana niin on se kuin pokkarin kennoa putsaisi...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tehtiin kokeeksi vuohenjuustol ja basilikal täytetyi broilerinfileitä uudel pannul. Hiaman lopuksi kerma pannul ja pöyttä. Riisin kanssa heitettii helttaan. Nam!
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Ai semmoinen vinkki. Mä kattelin justiin eilen myytinmurtajista, miten koittivat huonoin keinoin hillitä poltetta. Thai-ravintolassa mulle tuotiin pyytämättä kurkkusiivuja -kun kuulemma näytin siltä. Intialainen keittiö suosii tuohon raitaa.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Joo kaikki noi toimii jonkun verran, muttei mikään täydellisesti. Samoin leipä ja jääpalat. Mutta jos on tietämättään jotain Nagaa tms. mennyt hotkaisemaan niin kyllä sen muistaa oli vieressä apuja tai ei