Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tähän voisin heittää villinäkorttina sellaisen että jos täällä joku Helsingin seudulla olisi kiinnostunut vaihto-opetuksesta. Olen _TAITAVA_ ammatti kokki, etsin sinua taitavaa potretti kuvaaja Siis ideana joku opettaisi minulle potretti kuvausta, minä voisin pitää samanmoisen ajan kestävän keittokoulun haluamastasi aiheesta (tietyin rajoituksin). Jos kiinnostaa voit ottaa yhteyttä YV:llä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Syötiin jauhelihaa ja spagettia. Nam, T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Pitsa tuli vedettyä par tuntia siten, mutta nyt juustohöylä kädessä availen Goudapakettia ja kas: onhan tässä näemmä tummaa Litovel-oluttakin tölkki.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Lämmin ruisvoileipä... savustettu sianniskasiivu, kananmuna ja pari siivua juustoa pannulla voissa. Niputettuna. Uppos... niin ja jälkikasvulle kans.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Olin työporukan kanssa reissussa nokia / tampere suunnalla. Yhden päivän aikana tuli syötyä kahteen eri otteeseen isot pihvit lisukkeineen. Nämä yhdistettynä melkoiseen määrään olutta aiheutti hieman turvonneen tuntuisen olon.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Paastopaistin just lykkäsin uuniin... vielä pitää miettiä lisukkeet, millasia perunoita laittaa kaveriksi.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Suosittelen perunoiksi yrttimaustettuja lohkoperunoita. Eli jotain suolatonta yrttimaustetta sekoitettuna pieneen määrään vaikka oliiviöljyä, ja sitten kun perunat ovat uunissa viittä vaille valmiit, niin emännän pullasudilla pyyhkäiset yrtit perunoiden pintaan. Sitten vielä hetkeksi uuniin ja vot... (basilika on tuohon tarkoitukseen mun oma suosikki) Itse popsin ihan perusevään; keitetyt perunat, lohipyöryköitä ja sitruunakastike
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? ;-] Tyttöjen tyyli. Minä kaadan öljyä ja mausteita ruokakaupan muovikassiin ja lohkoperunat perään, hetki hemputusta ja kaadetaan uunipellille!
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? ;D No voi saakeli, käyhän se tosiaan noinkin ja tulos on varmasti yhtä hyvä
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Jättikatkathaicurrya jasmiiniriisin kanssa.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Liki sama oli tämänpäivän toteutus perunoille. ja itseasiassa, aika retorinen kysymys iteltä toi oli... aika peruskauraahan noi on. Mut hyvää sellaista. Tänään pussukassa oli pulverimuodossa paprika ja chili kylmäpuristetun öljyn kera. Toimi... taas kerran. Ja italian punaista lasillinen. (mainoksen uhrina tosin sisilialaista, liki afrikasta)
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tulipa käytyä tihkusade-sienessä ja nyt hieman kosteanlaiska olo, kun tuli myös vedettyä krapulakebab kotimatkalla. Iltasella sitten syysruokaa: supparisoppaa.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Äijäluokan aamupala tänään: Makkara-sipuli-pekoni-valkosipuli-chili munakas. Juomana tuoremehua ja kahvia. Lyhyt valmistusohje: Paista hieman pekonia, jätä paistaminen aavistuksen vajaaksi. Pilko makkarat ja sipuli, paista kuumalla pannulla. Lisää pekoni silputtuna pannulle. Purista joukkoon valkosipulinkynsi (tai vaikka kaksi). Muiden ainesten paistuessa riko kuusi munaa, vatkaa rakenne rikki samalla kun lisäät kuusi ruokalusikallista maitoa, teelusikallisen suolaa ja samanverran paprikajauhetta. 1/4 teelusikallista valkopippuria ja reilu tujaus chilijauhetta (tuoretta chiliä kun ei sattunut olemaan kaapissa) vielä sekaan ja muna-mausteseos voidaan lisätä pannulle muiden ainesten päälle. Käännä pannun lämpötilaa reilusti matalammaksi ja anna paistua kunnes munakas on kiinteä. Heilauta semmoisenaan lautaselle ja ala popsia.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Keitettyä perunaa, sinistämakkaraa ja cheddarjuustoa. Aivan ihanaa !!! - E Ps. Miksi te kaikki muut syötte tuollaisia pikkutyttöjen ruokia?
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Keitettyjä perunoita ja porkkanoita, porsaasta lihakastiketa, pari ruisleipää ja jälkkäriksi huoneen lämpöistä karhu olutta. Hyvää.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kiistän jyrkästi, mun pöperöt kyllä maistuu perheen pienille tytöillekin, mutta siihen niiden tyttömäisyys sitten loppuukin...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Päivän aamupalana 2x burana 800mg ja jälkkäriksi emännän tekemää pitsaa. Nyt menossa iltapalaksi kuumaa vettä ja viskiä