Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mikrossa lämmitettävää valmisruokaa. No nälkä lähti.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mitä sä oikein haluat oikein kertoa? Mulla ole aina aikaa ja eikä virtaa, varsinkaan töiden jälkeen aikaa virtittelemään ja askartelemaan ruoka anoksia. Meehän jätskille
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Niin tulihan sitä syötyäkin tänään. Pottumuusia ja lihapullia, ja hieman porkkanaraastetta. En jaksanut asetella lautasella ja ottaa kuvaa, siinä tuo sekaisin lautasella. Mutta oikein oli hyvää.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Viitseliäisyyttä on siihen mihin on. Ei sitä voi kantaa kaivoon. Itse en jaksa silittää, en seistä peilin edessä, en ostaa vaatteita joka kuukausi, en edes käy parturissa niin usein. Monien mielestä huomattavan tärkeitä juttuja, paljon tärkeämpiä kuin se mitä syö. Minulla on ystävä joka ei edes pidä valmisruokia pahoina, ja käänteisesti: ei myöskään erota kotiruokaa valmisruuasta. Hän pistää tarmoaan ja rahaansa mielummin ylläpitääkseen neljääkymmentä lenkkeiluasua. Ei tosin lenkkeile. Olemme erilaisia.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Poistaisitko kuvan. Olet ilmeisen luvatta lisännyt rekisteröidyn tavaramerkin kuvaasi.