Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Pitihän se testata, avokadopasta. Tosin en tehnyt alkuperäisreseptillä, vaan runsaammalla ja itse sitäkin reseptiä muuntelemalla. Piti avokado ja valkosipuli kuumentaa, kun olen allerginen. Kuumennus poistaa allergeenit. Vaan hyvää oli, emäntäkin tykkäsi syntymäpäiväsapuskastaan. Kapa
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kylmäsavulohipastaa. Herrrrrrkullista! ^ Täytyypä varmaan itsekin tuota avocadopastaa kokeilla päivänä jonain....
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tänään syödään itse tehtyjä pitaleipiä ja kebabia, joka myös itse väännetty. Annoksen kruunaa tietty jugurttinen kastike ja tulinen tomattikastike. Oispa jo ilta
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Syötiin paikallisessa ravintolassa valokuvaajaporukalla ja mun lautasella oli kanaa ja jotakin ranskanperunan näköisiä suikaleita.Ihan hyvää oli.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kaalikääryle kokeilut menossa. Osa on ihan normi kääryleitä. SItten joissakin on suolapähkinöitä täytteen seassa sitten joissakin on vuohen juustoa lisänä ja sitten vielä on sellasia että on suolapähkinöitä vuohenjuustoia ja tuoretta basilikaa. Odotan innolla valmistumista.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kuoriperunoita, ruskea kastike ja jauhelihapihviä. Huomenna paistoperunoita, nam!
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kyllä kaalikääryleet maistuivat. Oiskohan vielä yksi kylmänä....eiku syömään.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Nakkisoppaa omaan tapaani; paljon valkosipulia ja lohkotut kuoriperunat paistettiin kuumalla pannulla nakinpalojen lisäksi.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Lapinukon keittoa ja leipää, huuhtelin nuo alas vissy vedellä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kalakeittoo jossa uiskenteli myös katkoja, helvetin hyvää !