Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kinkkiä... kanaa ja vihanneksia hapanimeläkastikeessa. Oli hyvvee.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Aamiaiseksi, tapojeni vastaisesti, kuumaa mustikkaherukkamehuaja terveysjuomaa. myöhemmin: Lähimmäisen valmistamaa karjalanpaistia (parempaa ei ole). nyt illalla juustonaksuja & Karjala-olutta. Vielä on jäljellä iltatee. Sitä on romanttista litkutella, yksinäänkin, kynttilän valossa. Harkitsin, jossain välissä, jopa _suklaata_ mutta askeettina kieltäydyin ( Ihme mielitekoja, olenkohan mäkin raskaana -kraappanissa en ainakaan). Alkoi tekemään noita lettuja mieli... mä pidän mansikkahillosta, lähes kaikki muut vadelmasta ja toiset jopa laittavat sokuria päälle. Sitä en voi ymmärtää. Edit: Nautintojen välillä käväsin äänestämässä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Letut on yksi juttu missä tää keveysjuttu ei toimi. Ei letut paistu kunnolla jos taikinassa ei ole mukana hiukan sokeria, ja toisaalta niistä tulee pahoja jos ei taikinassa ole vähän suolaa. Ja paistaessa pitää käyttää rasvaa! Ei se ole tarttumisen, vaan saavutettavan paistopinnan ja maun takia siinä pannulla. Vaikka taikinassa onkin sokeria, niin letun pääle pistetty sokeri tekee raikkaan säväyksen, mutta ilman mitään hilloa ja varsikaan kermavaahtoa(jäk) voi kyllä letut syödä. Jos hilloa on, niin sitten mansikkaa. Siinä mun lettuteesit ;-) Jospa huomenna olisi lasagnea ja lettuja...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Yks tuttuakin tutumpi mimmi tekee fantsua lasagnea _KASVIKSISTA_! En olis ikänä uskonut mutta se on mun yks lemppareista. Muutenkin, hyvä lasagne, on hyperryttävän hyvää. Kermavaahto on ihanaa joissain yhteyksissä, mut ilmeisesti lapsuudenkotini perinteisiin ei vaahto plättyjen kera kuulunut, joten en sitä osaa kaivata. Köyhissä ritareissa taas sitä oli, duunariperheissäkin. Ah & oh! Kunnon sianpääsyltty oli mukulana mun huippusuosikki, sitä faija meille kahelle joskus osti ja me nautiskeltiin se brödän kanssa, vain ripsaus suolaa päälle. Mä yleensä mölön kera. Sitä pitää joku päivä hakea kunnon putiikista. Tällasia ruokaunelmia. ;o=}- E
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Itse tehtyä mansikkahilloa, se on siinä. Jää Dronningholmenit sun muut pirkat kauas taakse, siinä on meinaan marjat.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Söin itsetehtyä jauhelihalasagnea, josta otin päällimmäisen kerroksen pois, koska siinä on juustoa. T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Takigomi-riisiä pari "pallukkaa". Oli ihan ok perussapuskaa. Siis lounaaksi vetäisin. T Jukka: Ööö, teit ruuan itse ja laitoit siihen juuston jonka otit pois (?)
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Niin, kun muut pitävät juustosta. On helpoin ottaa pois, kun se on lämmitetty ja ottaa vain päällimmäisen makaroni-kerroksen pois. T Jukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Oli lasagnea ja sitä mässytin tänäänkin, mutta letut eivät muistuneet vieläkään mieleen. Juustoa meidän lasagnessa on joka välissä, mutta valkokastiketta ei ollenkaan. Saman asian ajaa kun kaataa maitoa ja ripotelee valkopippuria sen pinnalle. Tuotakin laitamma vain alimmaiseksi ja päälimmäiseksi. Täydestä menee ja turha kahta eri jauhoa laittaa, vehnäjauhoa sekä jauhona ja lasagnelevynä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Naudan ulkofilepihvi ja ranskalaisia pottuja chilipähkinä kastikkeella höystettynä. Nam
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Oisit sinne lisänny vielä maitoa, jauhoa, pippuria (heitä puuis), munaa (niinpä) ja ja se hilloa. Letut ois tullu samalla. Mitä sitä jauhoa eri astioihin laittamaan.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Juupa -vatsassa sekaisin menevät kuitenkin. Siksipä voisi kaataa lasin, pari punkkua ja oluttakin siihen samaan, ja ne pari kuppia kahvia -ja se ohuen ohut minttu ;-)
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Mureketta, soosia ja pottuja tulossa. Porkkanaraastetta vois tehdä kans.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Duunasin tänään safkaa, jonka sitten skruudasin. Se oli ihan metkan makusta.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kanaa, curryä, kookosmaitoa, purjoa, paprikaa, limeä. Syvästä kulhosta nautittuna riisin kera. Nyt on masu täys, nam.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Eilen lautanen kaurapuuroa ja illalliseksi lautanen A-jugurttia. Tänään aamiaiseksi kaurapuuroa... Mielipiteet: Kyllä noita syö, mutta ikävä katsoa kun muut syövät jotakin herkkuja vieressä
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Viisi pullaa ja kaksi kalaa...vai mites se nyt menikään? Meillä onki tänään helppoa sapuskaa kalapuikkoja ja ranskalaisia. Huomenna vois väsätä karjalanpaistia.