Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tyttöjen kanssa tehtiin makkaraa, kuoret ei tulleet tilaamisesta huolimatta kauppaan mutta tuorekelmu kestää höyrytyksen joten sillä .... grillimakkaraksi ei ihan sovellu kuoreton mutta pannulla melkoisen herkullisia.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Makkaraa olis joo kyllä kiva tehdä itse. Tosin hallistus ennakkoluuloissaan vastustaa suolien kanssa läträämistä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Äh, kyllä mä itse oon vakaasti sillä kannalla että makkarassa pitää olla kuori. Ja mielellään luonnonmateriaalista. Täytyy jatkaa hallitustunnusteluja
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Tuo lihamylly olisi kyllä hyvä noihin hommiin vaan saattaa tuottaa lisähaasteita tunnustelujen osalta. "Vempeleitä" on kuulemma muutenkin jo liikaa
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? "Kas, meillähän olikin täällä kaapin peräosassa jo lihamylly!" ;D
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Purilaisillallinen vaimon kanssa naapurin Blue Peterissä. Ihan OK, muttei hintaan (15 eur) nähden mitään säväyttävää. Atmosfääristä kuitenkin plussaa.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Riittoisa ja herkullinen Aleksander kebab Narsississa. 3,9e -ei paha.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kebab annos myös täällä. Ei jaksettu lähteä kauppaan ja ruveta mitään valmistamaan. Hyvää ja isosta annoksesta lähti nälkä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Pikkuusen häjympien pitojen keittua, Senaatitorilla.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Eineskanaviillokin vetäisin pahimpaan nälkään just. Illalla sitten ravinteliin syömään. Ja juomaan.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Paistettuja muikkuja ja uusia pottuja, hyvää.