Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Silakkapihvejä, pottumuusia ja bisse - nälkä ja jano lähti.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Kun lapset nukahtaa, syödään vaimon tekemää kylmäsavulohisalaattia itse tehdyn leivän kera. TJukka
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Leipää ja chilikastiketta päälle. Suu on liekeissä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Ja skidit ei saanu mitään ? Nälkäsinä koisiin ? Julmia noi kauniit ...
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? kohta kelpaisi semmoinenkin ... - no ..."Miten vaan. Ihan piristävää nähdä näissä jotain huumoriakin välillä." -S
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Sinäkös se täällä joskus vielä sauhusit että "minä en ole hinttari".. mutta hyvähän se on huumoria olla
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Niin ... Ei tässä nyt niin tosissaan täällä, ikinä, mutta : Hyvää yötä.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Miksi sinä silvasa, "hyvä mies", vittuilet ? Homokaimmoinenko ? Ihan turhaan ... kti kti ;-}
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Täh? Mihin se huumori nyt hävisi? Kukaan tässä vittuillut yhtään mitään. Rauhoitu nyt. Perjantai ilta ja kaikki..
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Höpsis ! Outo väite. Eihän huumorintaju minnekään katoa - edes lauantaina. Ei koskaan - elikkä ikinä. Edit : Tänään en ole syönyt vielä mitään. Tämä on erittäin tärkeätä julistaa netissä ?
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Samantapaista tekeillä.... Ei malttais odottaa!
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Oikein kermaista ja voista lohikeittoa purjehdusreissulla, iltapalaksi suppispizzaa. Molemmat olivat oikein maukkaita.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Linnankadulla tuli käytyä Newyork Pizza ja kebab paikassa kebab pizzalla. Hyvää oli.
Vs: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? Makaroonilaatikkoa. Itse tehty. Hyvää oli tämäkin.