Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mitä olisi kesä ilman..

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Helmeri, 29 Huhtikuu 2005.

    ...mansikoita :)

    [​IMG]
     
  1. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Nam :)

    Hieman yksinäinen mansikka, minä kokeilisin rajata oikealta hieman pois. Terävyydestä en mene vannomaan, mutta vaikuttaa että etuala on hieman epäterävä. Voi johtua valaistuksestakin...
     
  2. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Noh...kuva hävis.

    Mutta mansikat kuuluu kesään, se on totta ;)
     
  3. Apua, ilmassa leijuva avaruusmansikka! :O

    Ny kyl maistuis mansikat ja kerma. Vaan on tyydyttävä mansikan puutteessa perinteiseen perjantaijuomaan.
     
  4. Mansikkaa ei ole kuvina trkyllä turhan usein, joten kiva että välillä on.

    Mansikka ei tässä uitenkaan näutä hirveän mansikkaiselta vaan vähän kummalta. Surrelta tietty näyttää, jota sitä oli tarkoitus korostaa. Mun makuuni terävyysaluetta olisi voinut olla enemmän ja taustalta olisi saanut näkyä vähintäänkin raikkaan vihreää eikä vain noin tummaa ja ylipäätään luonnillisempaa valoa.

    Rajaus - jaa-a. Nyt on aika tiukka. Olisiko pitänyt vähän avata tai sitten mennä vieläkin lähemmäs?
     
  5. Kuva on hieman "lattea", ja tarvitsisi hieman suuremman syvyysterävyyden ja/tai USM:ia (kuvan keskiosa on epäterävä). Alhalla näkyvä vaalea osa häiritsee myös. Kuva on ideana hyvä, mutta tekniseltä toteutukselta kaipaisi parannusta, tai vaikka vesisumutetta...
     
  6. Tuskin sentään avata tuota taustaa vastaan, vaan leikata kuvasta puolet pikseleista reunoista pois.
     
  7. AMA

    AMA

    115
    0
    0
    Höh! Luulin, että tulisi hyttyskuva =)

    Tästä kuvasta itse leikkaisin oikealta pois jonkin verran ja tuo mansikan terävyyslaue myös vähän häiritsee. Myös tuo heijastuva salamavalo? pistää silmiin mansikan kyljestä. Kuva kuitenkin täytti tehtävänsä ja sai aikaan mansikoiden kaipuun...