Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä odotat tältä foorumilta?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 12 Huhtikuu 2005.

1. Papu

Papu

789
    0
    0
    Höpsis. Yleensä ei tarvitse kuin kirjoittaa höpsis sinne viestin loppuun, niin ei ala härdelli. Ongelma on lähinnä siinä, että otetaan toisten viestit ja kommentoinnit liian tosissaan. Siis ne otsasuonet pullollaan ;)

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Otsasuonet ??? ; )
    Tämä on hyvä foorumi, itse sanon kuvista jotain, jos osaan, useimmiten en osaa....
    Ehkä yksi asia mitä kaipaisin, olisi lisää infoa vanhoista kameroista. Niitä jaksoi aina lukea ex. valokuva.netissä
    Mutta olen 100 varma, että kyllä tämä foorumi kehittyy, ja vielä hyvään suuntaan, kun muistetaan ottaa se gumminauha sieltä pään ympäriltä pois, jatkakaa, kiitos. :D

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Tuosta on ihan omakohtaisia kokemuksia, olen Applen käyttäjänä muutamia ko. alueeseen liittyvillä foorumeilla roikkunut ja yksi on ylitse muiden. Omenamehu.org rentoa meinikiä, hoopoilua, mutta myös tiukkaa asiaa. Hyvin suvaitsevaista porukkaa.

Muistaakseni olen nähnyt siellä yhden kameralaukkulaisenkin (siis minun lisäkseni), jos en aivan väärin muista/ole ymmärtänyt.