Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä nikkisi kertoo sinusta?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Heli, 5 Syyskuu 2005.

Tuli aika joskus yläasteaikoina keksiä joku nicki. Nooh ... Sitä aikani yritin
    miettiä, ei mitään vaan tullut päähän. Lakkasin sitten asian ajattelemisen,
    kunnes koulun jälkeen sitten kävin vähän purkkaa ostamassa kioskilta.
    Tylsää kun oli, niin sitä purkkapussin selostetta siinä luin "liiallinen
    käyttö saattaa aiheuttaa laksatiivisia vaikutuksia" ... Ei tarvinnut hetkeäkään
    odotella, siitäpä varsin omaperäinen nickini sitten sai alkuunsa. :=)

1. kyltsi

kyltsi Member

38
    0
    6
    -Kyltsi-

Tuo nimi on väännös sukunimestä jostain ala-aste ajoilta josta sitten on jo 30v aikaa joten aika juurtunut nimi tuonne takaraivoon olin sitten töissä tai vapaalla !

2. eräs kaveri kasiluokalla keksi melkein joka päivälle uuden lempinimen. tuolloin nikkiä etsivänä irkkaajan alkuna eräänä päivänä kotitalouden tunnin jälkeen piha poikki kantautunut huuto "helmeri!" jäi mieleen ja siitä asti tällä nimellä on seikkailtu internetin mystisessä maailmassa ja nyt nikki on siirtynyt oikeaan maailmaan lempinimeksi niiden joukossa jotka irkkaavat tai ovat joskus eksyneet irc-galleriaan.
    en tiä mitä se kertoo minusta, eräs muunnos kylläkin ehkä, "hölmöri" mutta sitä voi jokainen miettiä omassa hiljaisuudessaan :)

3. Luomaa

Luomaa Member

115
    0
    16
    Mullakin mielikuvitoksettomasti oma nimi. Josko tuo nyt sitten jotain minusta kertoo... Ehkä sen että ihan omanaitsenä ollaan liikkeellä.

4. Tipe ollut jo 1972 lähtien, eli itse en muista milloin tuon lempinimen sain, mutta se on pysynyt.

Oikeastaan jos joku tulee tänne ja kysyy missä on Timo Laaksonen, niin eipä taida monikaan tuntea... sitten kun kysyy Tipeä, niin tuntee.

5. tuntuma

tuntuma

3
    0
    0
    selvä peli. Tuntumaa roppakaupalla.

6. m.k

m.k

29
    0
    0
    Eipä taida kovin persoonallinen tuo nickini olla, etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet ja välissä piste. Mitäpä siitä ihmeempiä. En ajatellut täällä netissä nimeäni paljastaa julkisesti, tutut kyllä tuntevat ja toki jos kauppaa käydään tai muuta vastaavaa kahden ihmisen välistä toimintaa harrastetaan, niin nimeni tulette tuntemaan. Ei kuitenkaan muuten...

7. AUK:ssa yksi tupa kaveri väänsi sukunimestäni sanan "Hirppis" aikaisemmin on ollut kutsuinba myös "Hirppa". Armeijassa "Hirppis" kutsuma nimi saavutti suuuren suosion, kapiukot kuitenkin jatkoivat "Hirppa" nimen käyttöä loppuun asti. Tuosta Hirppiksestä tuli myös IRC nickini ja siittä asti lähes aina sillä nickillä netissä liikkunut.

8. RB

RB Well-Known Member

9 390
    1 257
    113
    Eipä paljon mitään. Sattuupa olemaan yks tommonen kapistus jossa on ne kirjaimet. En edes paljon käytä kyseistä härveliä nykyään mutta hyvä on varalla olemassa jos vaikka vielä joskus innostuis tekemään mustavalkoista.......

9. iiuu

iiuu

142
    0
    0
    Nimikirjaimet tuplana, joskus muinoin jonnekkin tarvittiin vähintään nelikirjaimista nickiä. Tullut sittemmin käytettyä sitä siellä ja täällä, samalla nickillä myös vk.netissä ja dc.netissä.

10. msb

msb

147
    0
    0
    Että olen mielikuvitukseton.

11. JPu

JPu Well-Known Member

5 455
    201
    63
    No sitten kannattaa jemmata tuo sähköpostiosoite, että anonymius säilyy paremmin ;)

Itse en vierasta nimeni kertomista, mutta ehdottomasti pidän kotini osoitteen salassa. Paitsi niiltä joita tapaan ja ja kutsun kylään. Toivon myös, että ystäväni eivät milloinkaan anna sitä kenellekkään, vaan osoittavat mahdolliset utelut minulle.

Nimimerkki tulee tylsästi käyttäjätunnuksesta jonka sain aikanaan kun työpaikalle rakennettiin ensimmäinen pc-verkko, eli etunimi + sukunimen 2 ekaa kirjainta..

12. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    ..mä ymmärsin sen niin että se oli vitsi häneltä? o_O

13. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 439
    6 310
    113
    Mulla se on nerokkaasti sukunimi.

14. motris

motris Well-Known Member

4 884
    760
    113
    Mulla onpi etunimen eka kirjain ja sukunimestä väännetty systeemi.

15. kuvastaa mun herkkyyttä !? ;)

my ass, kiva sana vaan toi gerbera

16. Ja hemmetin hieno auto.

17. Kuinka mielikuvituksetonta! Etunimi sen olla pitää. En edusta täällä koko sukua ;)

Sepe

18. didn't know dat

19. Tuli vaan mieleen että täällä päin on saman niminen kukkakauppa :> Mutta gerbera on nätti nicki.