Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mitä nikkisi kertoo sinusta?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Heli, 5 Syyskuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Täällä on monella mielenkiintoisia nikkejä. Tekis mieli kysyä, mikä on nikin takana/idea/salaisuus. Josko uskaltaisitte kertoa?

2. Joku piti keksiä, niin tämä tuli mieleen ensimmäisenä. On vanhanaikainen ja poissa muodista.

3. puerco = El_puerco, ollu jo käytössä kauan .. joku 10 v melkein. Alussa taisi nick lähteä sanan tarkoituksesta, mikä on Sika.

Sittemmin en ole nähnyt tarvetta vaihtaa. Jossain tunnetaan El Maco nimellä myös mikä on väännös el puerco:sta ja mäkkäri safkasta.

4. kaverit ja velipoika joskus kauan kauan sitten kehitti nickini. Kuulemma silloinen pitkä nilkkoihin asti ulottuva nahkarotsi, tummat pitkät hiukset, kalpeat kasvot ja tiukka ilme sai aikaan vaikutelman että rotsin alta pyörähtää helposti katkastu haulikko jos liikaa vittuilee...;) homma levis aikojen kuluessa sit siihen että baarissa niin tutut kuin tuntemattomatkin tuli heittää läppää, et "mitä kostaja?"...;)

5. Pohjautuu vielä vanhoihin hyviin BBBS-aikoihin. Ensin taisin olla korneja aliaksia kuin Revenger, sitten Killer ja sitten varastin yhdeltä Wolfie:n kun ilmoitti lopettavansa käyttää sitä. Se kuulosti silloin oudolta, hassulta ja jännältä.

Eli ei se sano mitään minusta :D

6. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Oma nimi.

7. Taisin kehittää tän kun yritin oppia edes jotain tietokoneista. En oppinut mitään. Totesin olevani suurin olemassa oleva uhka näille vekottimille. Sopii hyvin tänne bittitodellisuuteen ja taitaa tarttua helposti ihmisten mieliin.

8. vita-nick on napattu elokuvasta strange days ja ollut käytössä diablo-ajoista asti. enkä mä tiedä onko se enää vain nick, paremminkin alter ego.

9. Juontaa juurensa kultaiselle -70 luvulle kun pahasta maailmasta mitään tietämätön pellavapää istuskeli hiekkiksen reunalla neppaamassa ja uppoutui omiin ajatuksiin niin kuulin hihkaisun: Hei Nieppi se on sun vuoro. Eli eiköhän se ole tuosta sukunimestä väännetty ja ollut siis käytössä siitä asti.

10. Tämä käyttäjätunnus on puhtaasti etunumien ensimmäiset kirjaimet + sukunimi maksimipituudella 6. Eli käyttäjätunnus jota käytän hyvin monessa yhteydessä. Nick jolla minut yleisesti tunnetaan l. Jokke taas juontaa tuonne hyvin kauas menneisyyteen ja erääseen peli-iltaan jossa tuli heitettyä tyhmä letkautus josta tuo sitten jäi. Qos jota käytän nykyisin ei juonna mistään ja pitäisi jotain tehdä sille, koska se ei ole hyvä.

11. Mahe

Mahe Member

454
    3
    18
    N. 10 vuotta sitten paikkakuntaa vaihtaessa oli siihenastinen kaikkien Markusten lempinimi Make jo varattu uudessa kaveripiirissä, joten etu- ja sukunimestä väännettiin sitten tää. Eli mun jokapäiväinen kutsumanimi on kyseessä.

12. Olento Kiplingin Toisen Viidakkokirjan samannimisestä tarinasta.

Tuskin kertoo minusta mitään..

13. Leffasta plokkasin..oli niin ikmuistoinen tarina. ei kyllä kerro mitään musta

14. ihan tasan oma nimi, tosin oikeesti väliviivalla.
    ava on myös oma kuva.

15. Vaikka en savosta päin olekaan niin muut väittävät että kun puhun niin vastuu on kuulijalla. Lisäksi olen kuulemma erinomainen välttämään ikävien töiden tekemistä.

Ehkä se hieman luonteesta kertoo:)

16. peet

peet Member

764
    0
    16
    Nimi, en muista kuka sen tuohon muotoon sai väänneltyä.

17. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Nimimerkki kertonee laiskuudestani, en viitsi pidempiä tekstejä kirjoitella.
    Jossain olen törmännyt myös nimimerkkeihin 6x6, 6x9 ja 5x7, ja jäänyt miettimään ovatko he kaukaisia sukulaisiani ;-)

18. sf

sf

785
    0
    0
    Ei taida tarvita hirveästi selittää?...

19. Jones

Jones

429
    0
    0
    Etunimestä aikoinaan kaverin vääntämä. Nykyisin jo töissäkin käytetty puolivirallinen nimi. Lisäksi olen melkein saman näköinen (yhtä komea) kuin suuri suosikkini Indiana Jones. =D

20. Nickini ei kerro minusta mitään, mutta minä voin kertoa siitä.
    Joo, eli kaikki alkoi *päivämäärän tarkitus* 24 elokuuta kun liityin tänne foorumille ja luonnollisesti tarvitsin jonkun nimimerkin ja repäsin tuon vaan sitten jostain.
    Hmm....
    ALASTON Niin ja nickini ei edelleenkään kerro mitään minusta [paitsi ehkä huonosta(?) mielikuvituksestani] ;>

Muualla liikun kylläkin ihan erilaisella [vakio]nimimerkillä.