Vs: Mitä mietit nyt? Mä mietin juuri samaa, ennen kuin kirjoitin tämä. Tämä pitää niin hyvin paikkansa. TJukka
Vs: Mitä mietit nyt? Mä mietin, että mistäköhän Jukkis ja Heli ovat nyt kateellisia. Minun pitkistä sääristänikö ? Minulla on pitkät jalat ja ennustan tälle ketjulle pitkää tulevaisuutta. Ihmiset tarvitsevat hömppää. Mutta tarvitseeko hömppä ihmisiä ? Minulla on niin lempeä luonne että haluaisin ostaa Kimon palkin jo siksi, että hänelle tulisi hyvä mieli. Mutta ei ole varaa. Jouduin hankkiman jo kuun vaihteessa uusia laitteita. Se nykyinen "laatu" ... Hajoaa ... Monta kameraa pitäisi huollattaa. Välillä tekee myös mieli kauniita naisia. Panna. Kevät. Rakastan kyllä, moniakin asioita, myös ilman kiimaa, ei siinä mitään. Saatana urpo poraa taas yläkerrassa. Jos se ei hakkaa vaimoaan, se poraa kiviseinää joillain lasten puuporilla (karmea ääni kun terät eivät jaksa upota). Se heittelee huonekaluja ja sen vaimoparka huutaa notta: "Lopeta !" En edes tiedä minkä näköinen se on, kuka niistä kasvoista käytävässä, jotka pälyilevät -päivittäin- välttyäkseen sanomasta "PÄIVÄÄ". Kulkevat mahdollisimman harmaasti ja näkymättöminä rappukäytävän seinänvieriä takeillansa hinkaten. Työttömien työmiesten kevättakit. Helsinki. Kimolla on -varmasti- maalla mukavampaa ? Keitän kaffet. Ihmeellinen fiilis tästäkin keväästä. Rauhaa Ja RAKKAUTTA KAIKILLE ! - Erska Edit: Typoi.
Vs: Mitä mietit nyt? Lahjoituksia otetaan kyllä vastaan... Pitäisi käydä hakemassa kupillinen teetä ja lopettaa tämä koneen ääressä istuminen tältä päivältä. Mitään en saanut aikaan... huomenna on pakko edistyä
Vs: Mitä mietit nyt? [q Helsinki. Kimolla on -varmasti- maalla mukavampaa ? [/quote] Est=metropoli kimo=maaseutu
Vs: Mitä mietit nyt? Illan mestareiden liigan pelin tulosta, täyttäiskö pitkäveto kupongin ja joko ottaisin olutta.
Vs: Mitä mietit nyt? Mietin, että ehtiikö? Vedokset ovat Helsingissä teetettävänä ja pohjustettavana. Kuljetuslaatikko luvattiin 13. päiväksi, samoin kehykset. Pantiin niihin muutama milli lisää, jos ei mitat pidä. John Nurminen tulee hakemaan kollin 14. päivänä. Ehdottomasti viimeinen päivä, että ehtivät ajoissa Milanoon. Ja pitävätköhän vedosten mitat? Ei saisi olla paljoa heittoja. Toivottavasti 13. päivänä saadaan laatikko pakattua. On pakko. 15. päivä sitten silmäklinikalle kuvauksiin ja tutkimuksiin, josko tulisi työsilmä vielä kuntoon. Kohta kuitenkin jätän turhat miettimiset ja uppoudun Hannu Väisäsen trilogian loppurypistykseen. kapa
Vs: Mitä mietit nyt? Mä en oo mistään. En oo peruskateellinen luonne. Mut mietin vaan, että jotkut on, niitäki joitaki on monia.
Vs: Mitä mietit nyt? Harmi. Ihmisten pitäis vaan rakastaa ja kannustaa toisiaan. Kateus on heikkoutta ja erittäin vastenmielistä. Rakkaudella. - Erska
Vs: Mitä mietit nyt? Mietin, jaksaisinko lukea Lars Keplerin Hypnotisoijan loppuun tänä iltana (vielä jäljellä vajaa 100 sivua). Samalla vastaus kysymykseen Mitä luet ?.
Vs: Mitä mietit nyt? Mukavaa kirjettä verohallinnolta. Palautuksia tuli... Onneksi on ollut edes jotain määräaikaisuuksia ja on pystynyt jotenkin seuraamaan tuloja ja veroprosenttia. On tää hianoo olla pätkätyöläinen. Mietin että vakkari duunikin olisi kiva.
Vs: Mitä mietit nyt? Mietin mitä muuta osaisin palkkaa vastaan tehdä, IT-hommien sijaan siis. Jotain tarttis keksiä ja pian.
Vs: Mitä mietit nyt? Paikkakunnasta riippuen ,töitä kyllä löytyy jos ei ole ronkeli ja tarttuu myös fyysiseen hommaan.
Vs: Mitä mietit nyt? Mietin, hakisiko apulaisrehtorin paikkaa vaiko eikö. Hakuaika loppuu perjantaina. TJukka
Vs: Mitä mietit nyt? Aina kannattaa hakea, eihän sitä paikkaa ole pakko ottaa jos sitten tarjottaisiinkin?
Vs: Mitä mietit nyt? Otin selvää palkasta. On parempi kuin nykyisessä toimessa, mutta ei niin paljoa, että viitsisi hyviä lomia lyhentää. T Jukka
Vs: Mitä mietit nyt? Kyllä on pakko miettiä, paitsi juostessa, kun säännöllinen rytmi luo hypnoottisen olotilan. En usko, että ihminen voi helposti olla miettimättä mitään. T Jukka