Vs: Mitä luet? Terry Pratchett:n Discworld-sarjan aloitin toiseen kertaan, alkukielellä toki, vitsit toimii huomattavasti paremmin englanniksi.
Vs: Mitä luet? ^Jokin aika sitten siivosin kirjahyllyä ja järkytyin, kun näin kaikki omistamani Pratchettin Discworld-kirjat yhdessä jonossa. Hirveä letka niitäkin päässyt kertomaan. Aina silloin tällöin tulee tosin joku noista otettua uudelleen lukuun. Itselläni on luvussa Patrick O'Brienin The complete Aubrey/Maturin novels -sarja. Napoleonin sotia mennään ja purjelaivalla ajetaan. -Topi Kuusinen
Vs: Mitä luet? Aubrey/Maturin sarja on tosi mukavaa luettavaa. Olen itse lukenut sen kolmeen kertaan. Viime lukukerralla huomasin että "The Letter Of Marque" on kadoksissa! Mistähän sen saisi hankittua. Joulun alla Heathrow:n kirjakaupoista ei löytynyt
Vs: Mitä luet? Edgar Allan Poe - Kootut kertomukset Pakkohan tämä on lukea, kun sen vuosi sitten ostin siskolle joululahjaksi
Vs: Mitä luet? George R.R. Martin kirjoittama Miekkamyrsky 1 ja 2 osat tuli tässä saatua loppuun. Korppien Kestit pitäisi saada luennan alle mutta varauksia on monta kirjastossa joten pitää sitä ennen taas lukea jotain muuta. Eli otettiin 2007 julkaistu Alastair Reynolds kirjoittama Sovituksen Kuilu.
Vs: Mitä luet? Pakkasin matkalukemistoksi juuri Andreas Feininger: Successful Photography Mulla olis kyllä vieläkin kesken pari muuta juttua mutta ne on niin suuria opuksia, ettei niitä viitsi rontata.
Vs: Mitä luet? William Gibson : Virtuaalivalo Lisää cyberpunk-dystopiaa legendaarisen Neurovelhon kirjoittajalta.