Vs: Mitä luet? Hiski Haukkala: "Suomen muuttuvat koordinaatit". Paikoittain jotenkin löysää argumentointia. En kyllä viisastunut yhtään.
Vs: Mitä luet? Mikael Niemi: Fallvatten. (Harvinaista herkkua, ruotsalainen katastrofiromaani). Sarekin vieressä oleva Suorvan pato pettää ja alkaa tapahtumaan. Olen pari kertaa vaeltanut kyseisen padon yli Sarekiin ja viime kesänä seurasin autolla Lule älviä pitkin koko matkan alkulähteestä Akkajauresta kunnes joki loppui Perämereen. Jotenkin hieman pelottavia ja pahaenteisiä nuo monet giganttiset vesivoimalat ovat, joten jännittäviä lukuhetkiä odotettavissa kun tänään aloitan kirjan lukemisen. EDIT: Kiinnostavasta aiheesta huolimatta ei ollut kovin hyvä kirja.
Vs: Mitä luet? Taitaa olla aika hieno teos. Tuttu soitti tänään ja kehui tuota opusta. PItää hommata itsellekin joululahjaksi. T Jukka
Vs: Mitä luet? On se. Aikalailla mulla on tiedossa kaikki mitä siinä on, mutta hyvä lukea muistin virkistämiseksi. Ja aika halpakin se on.
Vs: Mitä luet? Mä päinvastoin ootan omalla kohdallani, että siinä on paljon sellaista, mitä en edes tiedä olevan olemassa. On taas uusia tavoitteita ja huomioita, mitä tehdä kuvatessaan. T Jukka
Vs: Mitä luet? Juu. Itse oon ollut saman hepun "komennuksessa" 3 vuotta kuin Tiinakin. Varmaan kirjan ohjeet voivat herättää tietyissä piireissä keskustelua, mutta paras suomenkielinen kyseisen aiheen teos joka tapauksessa, hyviä vinkkeja joita jokainen voi toteuttaa omalla tavallaan.
Vs: Mitä luet? Täällä yksi ystäväni tuntee Matin aika hyvin, ollaan joskus puhuttu, että tulisi meille pitämään viikonloppukurssin, olisipa hienoa, jos saataisiin toteutettua. T Jukka
Vs: Mitä luet? Jup. Osaa pitää mielenkiintoisia kursseja, vaikka ikää jo on ja terveyskään ei varmaan paras mahdollinen ole. Osaa näyttää demoja joita jälkeenpäin itse joutuu ihmettelemään.
Vs: Mitä luet? Niin varmasti. Minä haluaisin vain tietää asioita muotokuvauksesta, joihin pyrkiä. Nyt sitä vain pukkaa samanlaista kuvaa, kun olisi niin paljon sellaista, mitä tällä ei yksinkertaisesti tiedä. On vaikea pyrkiä mihinkään, kun ei ole tarpeeksi tietoa, mihin pyrkiä ja mihin seikkoihin sitä kautta pitäisi/osaisi kiinnittää huomiota. T Jukka
Vs: Mitä luet? Tuosta kirjasta on hyvä ottaa perustiedot...ja sitten kun ne osaa, niin rikkoa niitä parhaansa mukaan
Vs: Mitä luet? Tuosta kirjasta on hyvä ottaa perustiedot...ja sitten kun ne osaa, niin rikkoa niitä parhaansa mukaan [/quote] Mutta kun ei siitä sinänsä hyötyä ole, pitää tietysti saada rakentavaa palautetta (rehellistä) ja tehtävä uudestaan niin kauan, että täyttää tavoitteet ja sitten mennä seuraavaan tehtävään. T Jukka
Vs: Mitä luet? Tuosta kirjasta on hyvä ottaa perustiedot...ja sitten kun ne osaa, niin rikkoa niitä parhaansa mukaan [/quote] Mutta kun ei siitä sinänsä hyötyä ole, pitää tietysti saada rakentavaa palautetta (rehellistä) ja tehtävä uudestaan niin kauan, että täyttää tavoitteet ja sitten mennä seuraavaan tehtävään. T Jukka [/quote] Joku sopiva porukka lähitienoolta olis hyvä, jos täältä et koe saavas tarpeeksi hyvää palautetta. se kummasti auttais pääsemään eteenpäin. Siksi mäkin lähdin tekemään VEATtia. Siellä oli taas hyvä 20 hengen porukka koos, Tiinakin.