Moikka, Ajattelin jakaa litraisen HC-110 potun pienempiin pulloihin maksimoidakseni säilyvyyden. MISTÄ löytyisi 1-2 desiä vetäviä lasipulloja? Tarjoushallit ja kaupat kierretty. En viitsisi taskukossujakaan noin montaa ostaa.
Vs: Pieniä lasipulloja? Apteekista saa tyhjia suunnilleen samalla rahalla kuin täysiä Alkosta. Pullonkeräyksestä?
Vs: Pieniä lasipulloja? Ehkä muoviset pullot kelpaisi? Muovipulloissahan HC-110 myydään kuten kaikki muutkin pimiökemiat. Itse pidän sen litran pullon jääkaapissa. HC-110 kyllä niin riittoisaa tavaraa että kestää pitkään ennen kuin saa tuhottua, mutta en ole huomannut kehityksessä mitään eroja. Hyvin ja tasaisesti toimii loppuun saakka. Sama ajatus kävi kyllä aikoinaan mielessäni (kallis kehite), mutten toteuttanut.
Vs: Pieniä lasipulloja? Hei, Juhalla on tosi kestävällä korkilla varustettuja laadukkaita pulloja, sopii vaikka ohenteelle. Muutama 10 cm korkea pullo tuli ostettua. VaappuTarvike | Tyhjät maali- ja lakkausastiat Pentti
Vs: Pieniä lasipulloja? Lasipullot ovat turhaaa hifistelyä. Käytin usean kymmenen vuotta tuoresteen säilyttämiseen samoja Etolasta ostettuja muovipulloja.
Vs: Pieniä lasipulloja? Kiitos vastauksista. Ostin muutaman hillopurnukan tyyppisen cittarista. Ehkä olen turhan varautunut, en ole ennen vaan ko. Kehitettä säilytellyt sen kummemmin. Kauankohan tuotakin on vielä saatavilla..
Vs: Pieniä lasipulloja? Minulta (hopeavedos.fi) saa kemikaalien säilyttämiseen ruskeita lasipulloja 200 - 300 - 500 - 1000 ml, hinnat 1-3 euroa/kpl. Tarvittaessa myös pienempiä. Olli
Vs: Pieniä lasipulloja? Tuolla on muutamaa kokoa lasipulloja Pakkaustukku.fi | Pakkaamisen, postittamisen ja hinnoittelun tarvikkeet
Vs: Pieniä lasipulloja? Itse tykkään kemikaaleja ottaa ruiskulla, jossa on tylppä neula. Itseasiassa nyt kun olen ollut tulla sairauden maailmoissa töissä, vedetään esim yksi lääke suoraan pullosta ruiskuun (pullo sen verran pieni että sen voi kääntää ylösalaisin), tuollaisen sydeemin voisi hankkia, ei tarvitsisi edes siis sitä neulaosuutta. Eli 300-500ml lääkepulloja ja niihin ruskukorkki eli pysyvät about ilmatiiveinä. Olen itse käyttänyt 100ml muovipulloja nyt, mutta esim neula ei mene pohjaan asti - ja ei ne toimi kuin esim rodinaalilla ym vahvoilla nesteillä jotta ei tarvitse koko ajan olla täyttämässä. Mutta hyvä idea tuo apteekki ja itselleni kiitos noista korkkien muistamisesta.