Suosituin kuvausaiheesi! Mitä pitää kesällä kuvata, että saat edes hieman, pikkuisen, edes vähän tyydytystä kuvausvietillesi?
tarviiko ees kysyä? koiraa. kesät talvet sitten välillä maisemia, macroilen ja reissuista riippuen sitten kaikkea mitä eteen sattuu. mutta eniten varmaan koiraa.
Mökillä pitää ottaa kuvia laiturista, järvestä ja luonnosta muutenkin. Tämä kerrostalon pihapiiri on kyllä ihan ok, mutta ei ilkeä hiiviskellä kameran kanssa yksikseen, luulevat vielä ties mitä Viime viikonloppuna näin muutes ekaa kertaa tuolla järvellä joutsenia. Ei tarvinnut odottaa kuin reilu 40 vuotta \o/ Silkkiuikkuja (tod.näk.) näkyy joka kesä, mutta niistä ei ole yhtään kuvaa, vielä. Sepe
Ruttusista autonromuista tulee otettua eniten kuvia =) Sitten tuleekin kuvattua pojua erinäisissä touhuissa. Välillä otan kameran ja lähden metsään. Siellä tulee yleensä vastaan oravia, mutta välillä näkee kaikkee muutakin mielenkiintoista. Koiria on tullut kuvattua niin mahdottomasti, että nykyään tulee aika harvoin niitä sihtailtua.
Oma pakkomielteeni on oikein hyvä kuva lentävästä sudenkorennosta. Sudenkorennon luonto on varustanut ihmeellisellä ajastimella. Se pysyy aina paikoillaan ilmassa ajan t-1 ns, jossa t on se aika, joka tarvitaan tähtäämiseen, tarkentamiseen ja laukaisuun. Tämän jälkeen se singahtaa nanosekunnissa mielivaltaiseen pisteeseen lähiavaruudessa, jossa se jälleen pysyy nanosekunnin alle ajan t. Sen kuvaaminen on äärimmäisen raivostuttavaa
Ei hitto teidän kanssa! Koiria, kukkia ja yks kuvaa sittiäisiä ja toinen sontiaisia. miettikää nyt vähän mitä muuta on kesällä tarjolla Minä kuvaan kesällä
Kuten tuli jo irkissäkin tässä yks kerta mainittua niin mieluusti kuvaisin vaikka auringonlaskuja joissa olisi lisävarusteena jotain tuollaista... ;-) Jospa sitä sitten joskus isona.
On tullut mieleen, että jätän kuvaamisen ja pyrin Niepin assariksi. Minä kun sentään olen - toisin kun Nieppi-setä - vielä nuori ja viriili ja minulla on tunnetusti tunnetut vehkeet.
Go Nieppi go! Onkos omat vai jonkun muun Ajattelin kesällä kuvata rullausta - ja paljon. Varmaan sitä tulee kuvailtua myös noita normaaleja kesäjuttuja: auringonlaskua, kavereita, elukoita etc.
Kova tavoite olis päästä Tallinna/Riika -akselille kavereiden, kaljan ja kameran kanssa. Aina loistava yhdistelmä, toimii maalla, merellä ja ilmassa. Saattaa toki myös olla, että lomakassa tärvätään jonninjoutavaan elektroniikkaan tahi optiikkaan. Köh, tuota, tarkoitti ehkä...omaa esimerkkiä..