Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä kuuntelet!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 15 Elokuu 2005.

  1. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    AARGH!!!
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ei oo paha hinta, ei oo sattunut mun silmiin kyl tuota levyä alennuksessa. o_O
     
  3. värttinällä pääsee kyllä Mäntsälään mut....
     
  4. Mikä AARGH ?? anna niepin jamittaa värttinään tahtiin jos se haluaa. Pukeutuuhan se Öpiksessä kansallispukuunkin kansantanhuissa......Sen minkä sauvakävelyltä kerkiää...
     
  5. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Voikun Niepin sais sitten 15.10. siinä kansallispuvussa sauvat kainalos kuvvaan ;-D
     
  6. Olen jo suunnitellut että nieppi kuvataan tuulipuvussa ja näppylähanskoissa pistefi...sauvat katkotaan samantien sen session jälkeen koska minua EI kuvata niiden kanssa
     
  7. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Sä voit kuvata niepin noin mut mä haluan sen kansallispuvun, sauvat ja oikeestaan suksetkin.
     
  8. No joo sauvat löydän kyllä jostain mut loput varusteet pitää lainata mosasta eteeriseltä kissalta koska mul ei o omia.
    Eri juttu lainaako GF kun on niin tarkka noista hilipati vehkeistään
     
  9. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ahaa... siis laitetaanko sittenkin GF kansallispukuun (toivottavasti naisten!) ja otetaan laskettelusukset ja -sauvat niin ei näytä niin sauvakävelijältä?
     
  10. Nieppiä taas on ihan turha yrittää peitää mitenkään tolta sauvakävelyosastolta. Nieppihän on sauvakävelyn reinkarnaatio
     
  11. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Juu juu, kyllä kyllä. Nieppi sauvailee ja sinä hiihdät. Hyvä pari.

    Btw, mikä on Ösis eiku Öpis ja mikä Mosa?
     
  12. Talla hetkella soittolistassa pyorii Pink Floyd, Refused, I killed the prom queen, funera for a friend ja In flames
     
  13. Tulipa Mänrtsälänmatkalla kuunneltua musaa. Tietääkös kukaan mikä tarina on Neil Youngin Powderfingerin takana? Vai on se vain laulu? Mahtava novelli tuo pätkä kuitenkin on..
     

  14. Minusta Neil Young:in kaikki kappaleidden sanoitukset ovat pieniä, ja joskus jopa isoja helmiä ja tarinoita..
    Tässä hyvä linkki NY:n sanoihin.
    http://www.seeklyrics.com/lyrics/Neil-Young/Powderfinger.html
     
  15. Just nyt vaimon kiukuttelua siitä miten olen aina töissä tai koiraa treenaamassa tai jos joskus olen kotona, niin istun tietokoneen ääressä...
     
  16. Juu, tulevat ne sanat sieltä laulustakin, aattelin vain että onko tämä juttu jotenkin linkittynyt, ja mihin? Kirjaan, tositapahtumaan, taruun jne. vai onko tästä vain tämä laulu. Mietityttää kun kyseessä on laulua suurempi laulu ;-)
     
  17. motris

    motris Well-Known Member

    4 695
    703
    113
    Eipä ole kukaan tainnut mainita... Tällä hetkellä Poets of the Fall - Sings of Life. Kaupallistakin kaupallisempaa musiikkia. :D Löytyy myös Max Payne 2:sta. Positiivinen yllätys koko levy. Hyvä suomalaiseksi. Vähän samantyyppistä kuin Live.
     
  18. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    W.A.S.P -Sleeping (In the fire)
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Meikäläinen on nyt melkein tullut siihen tulokseen, että maailmankaikkeuden paras biisi on:

    Bury me in smoke (Down)
     
  20. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Näistä Gaylordin listalla olevaista otan nämä:

    Ja lisään nämä:

    Enya
    Aerosmith
    Aki Sirkesalo
    The Beatles
    Black Sabbath
    The Blues Brothers
    Gary Moore
    Hector
    Iron Maiden
    Ismo Alanko Säätiö
    J.Karjalainen
    Jethro Tull
    Joe Cocker
    Pain of Salvation
    R.E.M
    U2
    Zen Cafe

    Siinä nyt mitä äkkiä tuli mieleen.