Viimeisin Motörheadin levy oli meikästä yllättävänkin hyvä. In the name of tragedy renkutus pyöri aika pirusti itsellä kun toi levy tuli itselle.
Ei unohtunut, jos pistefitä käytetään asian painotuksessa niin se sanotaan ja kirjoitetaan pistefi muuten se ois pistepistefi Mene itseesi
Nyttepä oonki pyörittäny öisin töissä oikein tosi helmiä! Arkistojen arkistoista löyty Sleepy Sleepersejä. Ihan aitoa pissi-kakka-huumoria.
Joskus mullekin tulee toi Slipparikausi mutta siitä selviää yleensä yhdellä kierroksella. Nyt just on menossa Niilon Sadonkorjuu kuu joka muuten on helkkarin hyvä styke. Olo on levollinen riivinrauta Kirkkonummella leppoisaa duunia ja musaa. Ensi lauantaina palaan jousiorkesterin pariin kun treffaan niepin
Mistähän se johtuu et lauantain käsikirjotus just vähä muuttu ja ryhdyn toimenpiteisiin "kinkyphotopistencomin" domainin hankkimiseks
Alkaa kyllä jo vähän tuntuu siltä, että jos ei Sliippareita enää tänä yönä. Ne on huutanu nyt jo kumminki kaks yötä autossa. Alan saada vaikutteita ja omaksua käytösmalleja niitten touhuista....
Pitikö tuostakin sitten muistuttaa Mulla oli tuo levy joskus mutta katosi sittemmin, että kiitti vaan sille joka sen multa vei. Missähän hinnoissa kyseinen harvinaisuus lienee nyt? Musiikkimaku on laajentunut noista ajoista laidasta laitaan paitsi että Music Televisionin harjoittama musa, humpat ja osin jazzmusa ei mene multa läpi. Melkein kaikki muu menee, mielentilan mukaan
nyt soi... Lynyrd Skynyrd - The Last Rebel ja tämän soitannolisen hetken jälkeen esiintyy laulu ja soitinyhtye Skrewdriver -B-
No ne nuo mosan humppaveikot on tollasia mut eikade hätääntyä mäki kuuntelen humppaa vain silloin ku käyn mosassa kun ne siellä siitä tykkää. Mut pääsääntöisesti mosalaisista voi antaa saman neuvon kuten eräässä Douklas Adamsin kirjassa mainittiin et "JTO" eli jonkun toisen ongelma Kuunnelkoon mosassa humppaa ei se minua haittaa!
Motörhead -> AC/DC -> Wasp -> Iron Maiden. Noiden voimalla on kurvailtu duuniin ja takaisin viime aikoina. Maidenin Rock in Rio on kyllä mieletön pläjäys vaikka se Aces high siitä puuttuukin.. alelaarista 7,5e joten piti ostaa autoon oma =D Mulla on jotain kansantanssijoikausta yks levy jemmassa, pitää ottaa se mukaan kimppakyytiin Niepin kanssa Son sellasta vähän legendaarisen Värttinän tyylistä.