Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä kuuntelet!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 15 Elokuu 2005.

  1. iikkoo

    iikkoo Member

    224
    21
    18
     
  2. Tuli tilattua Lofi Recordsilta (Lofi Girl) pari vinskaa ja tällä hetkellä tossa pyörii Bossa Lofi-kokoelma minkä äärellä tee maistuu paremmalta ja kuvat saa käsittelyssä vähän enemmän vähempää eli lofia. Digisaalista perkaan parhaillaan mutta jotenkin niistä tulee enemmän filmin näkösiä kun hakee vähän lämpöä ja epätäydellisyyttä niinku lofi-musiikissakin on tapana olla. Tosin tää levy taitaa olla suhteellisen tuotettua mutta lofi yleisesti maistuu. Rosoiset samplet ja tarkoituksella kömpelösti leikatut raidat looppaa. Soundi on kuitenkin miellyttävän lämpönen ja kiireetön
     
    A_Renko tykkää tästä.
  3. pektar

    pektar Well-Known Member

    281
    284
    63
     
  4. pektar

    pektar Well-Known Member

    281
    284
    63
     
  5. saloma-3

    saloma-3 Well-Known Member

    2 187
    828
    113
     
  6. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113
     
  7. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113
     
  8. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113

    "..Hitto kun se on ruma ..."
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113
     
  10. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113
     
  11. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113


    Akateemisen Karjala-Seuran kunnialaulu

    Sävel: Reino Hirviseppä
    Sanat: Reino Hirviseppä

    Tää kansamme kauan on kamppaillut,
    se seissut on ryssiä vastaan.
    Se ei ole orjaksi antautunut,

    ei luopunut kalleimmastaan.
    Se ei ole tahrannut kunniataan,
    vaan takaisin Suomellensa,
    se viha ja rakkaus rinnassaan
    on vaatinut vapautensa.

    Ne voittomme lunnaat jos kalliit lie,
    niin sittenkin kesken on työmme,
    ja kyynelin käyty jos onkin se tie,
    niin kerran me vieläkin lyömme.
    Niin kauan on iskevä Suomen mies
    ja uhma sen kalvassa kestää,

    kuin katkee ne kahleet kuin kirpoo se ies,
    mi heimomme herruutta estää.


    Me kuulemme Karjalan kanteleen
    viel’ itkevän vangitun kieltä.
    Käy veitsenä veljein se sydämeen
    ja Kullervon nostaa se mieltä.
    Me nousemme voimalla kirkastamaan
    tään kansamme kauneinta unta,
    ja kerran myös juhliva vapauttaan
    Suur-Suomen on valtakunta.




    Me tahdomme suureksi Suomenmaan,

    me voitamme vastustajan.

    Ja Vienanlahdesta Laatokkaan

    me piirrämme miekalla rajan.

    Se meidän on veljinä velvollisuus,

    tää veikot on tunnus-sana:

    Suur-Suomelle aamu on koittava uus’

    viel’ untakin kirkkaampana.



    (Veikko N:eek: 2 1942-43, 32)
     
  12. YellowBullet

    YellowBullet Member

    218
    10
    18
     
  13. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113
    Der Gelbe Klang

     
  14. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113
    .
     
    Viimeksi muokattu: 6 Heinäkuu 2025
  15. motris

    motris Well-Known Member

    5 014
    816
    113
    .
     
    Viimeksi muokattu: 26 Kesäkuu 2025
  16. saloma-3

    saloma-3 Well-Known Member

    2 187
    828
    113
    Hevimpää rockia Meksikosta.
     
  17. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113
    Gustav Mahler - Adagietto. Sehr langsam. Symphony No. 5 in C sharp minor, 1901-02. Wiener Philharmoniker, Vienna Philharmonic Orchestra, Leonard Bernstein, 1973.

     
  18. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113
    Hyvää ajanvietettä.
    Itselläni, tuota, mm. vanhoilla vinyyleillä.

    Parasta, oopperakin, on elävänä. Mutta "kuolleena" taltiointinakin -jos laadukasta- menee jep.

    Edit. Komee vahvistin.
    -Tämmöisiä itsestäänselvyyksiä.
     
    Viimeksi muokattu: 28 Kesäkuu 2025
    Jari_S tykkää tästä.
  19. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113
     
  20. Est

    Est Well-Known Member

    19 284
    2 473
    113

    Oi kallis Suomenmaa
    Oi, kallis Suomenmaa,
    sun koskiesi kuohuja, honkiesi huminaa
    suo mun kuunnella, kunnes hetki lähtöni lyö!
    Ei toista armaanpaa
    voi maailmasta löytää kuin tämä köyhä kotimaa,
    jonka kauniiks' on kasvatellut taattojemme työ.

    Korpees' raivio,
    kultavainio
    raatain luoda nyt meidän vuoro on.
    Sulle tahdomme
    suoda kaikkemme,
    puolestas' seistä saakka kuolohon!

    Oi, Suomi synnyinmaa,
    suo helmahas' sun poikasi onnellisna nukahtaa,
    kun hän henkensä halvan sulle antanut on!
    Ei muuta kunniaa,
    kuin kuulla kummustansa sun kuusiesi kuiskinaa,
    kun sä kätkenyt olet hänet viime lepohon.