leppoisasti The Temptations - Papa Was a Rollin' Stone (Dj Jazzy Jeff & Pete Kuzma Solefull Mix) ohvisiaalilta Motown -remix-platylta (yhdelta niista kolmesta 12":sta tietty, luulitteko että tällaista kuuntelisin SEEREELTÄ?)
Coldplay - trouble Tuli tänään irkin puolella todettua, et tää pudotti kyl kun tuli Shieldin ekan tuotantokauden viimeisen jakson lopussa. Perrrrkeleen kaunis biisi. Ni.
No such luck Mulla on tuo vaan älppärinä, ja oon lainannut vanhan pyörittimeni + suuren osan levyjäni 'lähes ikuiseen lainaan' kaverilleni joka vielä jaksaa noita pyöritellä.
Tää on just sitä millä pääsee oikeeseen fiilikseen... Tytär opettelee tos vieres käyttäytymään konserteis, eli heiluu, huojuu, paukuttaa käsiään yhteen ja huutaa pirun kovaa "EISIIIII".... ja välillä vetää ilmakitarashowta Isänsä tyttö selvästi
Britney Spears raikuu yläkerrassa niin että jopa minä tässä alakerrassa joudun sitä kuuntelee :-/! Argh!
Yeeaaah people like you just Fuel My Fire... Kari Tapio ottaa välillä vähän liikaa soppaa, mieluummin kuuntelen vaikka Katri Helenaa.
Ootsie varma, ettei se huuda 'Ei isiiii!' Itsellä soi korvissa...tinnitys. No ei enää, mutta eilisen Gammarayn keikan jäljiltä on niskat kipeet.. Kenellä tukka on, sitä heiluttakoon.