Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä kuuntelet!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 15 Elokuu 2005.

Tinnitusta 24/7.

Sepe

1. Vilma

Vilma

6
    0
    0
    Olen äärimmäisen tylsä tyyppi, sillä musiikkisuosikkini koostuu lähinnä - muiden mielestä - tasaisen tappavasta disconjytkeestä. Laitan aina musiikin kovalle ja juuri sellaista menevää musiikkia, kun teen kuvankäsittelyhommia. Ei sitä jaksa muuten millään ilveellä.

Ainoa bändi, jota ei juurikaan muiden hyllystä löydy ja joka on suuri suosikkini, on UB40, reggae uppoaa muutenkin, mm. Desmond Dekker, Peter Tosh...

2. Tai Alice ja Kate Bush....hmm ja tietysti Patti Smith ;-)

3. vn

vn

1 464
    0
    0
    Mylene Farmer, Alizee, Scooter ja Front 242 pyörivät soittimessa useimmiten.

Vesku

4. Nojoo ... Dweeziliä nyt enemmälti. Täytyy kyllä sanoa, että tuo Hit me Baby One More Time by Dweezil & Ahmet on ihan loistava osoitus veljesten yhteistyöstä. Hitosti parempi kuin alkuperäinen. :)

5. hevidiggareille

meikäläisen uusin projekti( soi muuten just metalliliitossa) www.badmediaband.com clipit saa kuunneltua

laulan siis

6. Anonymous

Anonymous Guest

Re: hevidiggareille

Kävin kuuntelemassa ja kyllä toimii. Raskaan ronskia meininkiä.

:D

7. no laitetaan joku top-lista kun kuitenkin paljon kuuntelen. työt kun on klasaripuolella, niin ei sitä jaksa vapaa-aikana...
    ei paremmuusjärjestyksessä, eikä ihan kaikki:

kingston wall, radiohead, vhb, beatles, kalle ahola, jonna tervomaa, don huonot, kerkko koskinen, ub, 22pistepirkko - koko tuotanto

egotrippi, hector, kotiteollisuus - suurin osa

leevi&the leavings - valikoidusti

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Piti oikein ruveta miettii tätä asiaa ja selvis että jso pitää levy lautaselle laittaa, niin U2, Eagles tai Kent on ne mitkä meillä eniten soi. Myös Spandau Ballet ja Crowded House on oikke hyvii. Coldplay on sen verta mukavaa kuultavaa myös, että sen pari viimestä levyä on kait hankittava. Ups, eipä unohdeta David Bowieta ja on kait niitä muitakin, mut en mä koskaan niiden nimiä muista.

9. kentin unohdin listastani! se kuuluu ilman muuta.

millasta se coldplay on, onko minkään kanssa samantyypipstä?

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Öh, sellaista helppoa nykypoppia :). Hepulla on kiva ääni. Niiden eka biisi johon ihastuin oli In my place. Mä olin ihan myyty. En osaa sanoa, mutta mies sanoi, että kuulostaa Crowded Houselta.

Niin, ja vielä lisäks tykkään kovasti Manic Street Preacherseista ;-).

11. Saaga

Saaga

293
    0
    0
    Jep, Kent on hyvä. Muutenki tulee jos jonkinmoista hurripoppia aina välillä kuunneltua, ruotsiksi laulettua nimenomaan.

12. Pääasiassa Antti Tuiskua, välillä Hanna Pakarista.

13. EIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

14. Vanhuus ei tuu yksin...........

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ja kun tullaan vanhoiksi niin muututaan lapsiksi jälleen.

16. Mulla onkin sitten leppoisa tulevaisuus vielä edessä.

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    mulla kans, jossain kaukana tulevaisuudessa. Mutta mä vakuutan ja vannon, etten ikinä kuuntele en Antti Tuiskua enkä sen puoleen Pakarista. Fangio lienee vanhentunut ennen aikojaan...

18. Selkeesti seniili...

19. Niin, mun lapsuudessa ei ollu hannapakarisii eikä anttituiskui. Eikä tule. Sitäpaitti mun lapsuus on vieläkin kesken eikä ne kuulu siihen vieläkää!!!! Jos yhtään alkaa kuulua niin laitan kuulonsuojaimet korville. Fangio elää jonkunlaista ikä- tai identiteettikriisiä muutenkin. Muistelen, että yhtäällä kertoi olevansa kolkytjotainkuus kai ja toisaalla sitten vähän reilun kakskyt. Selvittää ken kykenee.........