Jopas sattuikin osuvasto Yoituben valinta jatkoksi. Tähän urut! Vai mitä @Jari_S Urut, sanat, kuvat. Siinä kaikki? Toivottavasti kuuntelet sanoman.
En kuuntele Erja Lyytistä. Musta se ei oo aitoa eikä uskottavaa. Aina välillä yritän, mutten minuuttia kauempaa jaksa
Jukka Orma on mestari. Tuli juuri nyt mieleen kun radio päällä ja kuulin kohta tulevasta ohjelmasta muistutuksen. Nyt on tehnyt tangolevyn. Radio Suomen Ilta: Olga Ketonen Vieraana kitaristi Jukka Orma Tämä on muuten loistava albumi. Saarikoskea. Ostin Kodin Ykkösen alelaarista eurolla joskus 2005. Paljon sitä tullut kuunneltua. Maailmasta – Wikipedia
No niin. Albumihan on loistava alusta loppuun. Koukuttava. Eipä nyt muuta. Kappaleet Manannan McLir Perintöhattu Suurkaupungit Syntymäpäivä Hullun Miehen Hevonen Päivä Nukke Portugalin Kuu Muistoruno Asemat 1 & 2 -------------------------------------- Jukka Orma – Wikipedia Orma myös ehkä ainoa joka pystyy Hendrixin syvyyteen. jukka orma plays hendrix - Google-haku
Seuraavaa euroviisu voittajaa, joka on tietysti The Rasmus - Jezebel, sekä yhtä kovimmista Suomi pändeistä Poets of the Fall - Carnival of Rust.
Joo tämä oli hyvin mielenkiintoinen ja antoisa. Jukka Orma: Tangot ovat hiertäneet takaraivoani pitkään | Audio Areena Argentiinan pusta on piru vie hankittava myös. Lähetyksessä soivat kappaleet: JUKKA ORMA - Hopeinen kuu THE AVENGERS - Leskiäidin tyttäret PASI KAUNISTO - On elon retki näin JUKKA ORMA - Tähdet meren yllä Näköjään kuitenkin alkaa Elonkerjuulla kun olivat kuulemma veskissä. Hyväkkäät!
Jees. Mielipiteitähän nämä. Ite tykkään videostakin. Ainakin uutisten mukaan jää varkautelaislähtöisen ohjaajan viimeiseksi liikkuvan kuvan saralla. Oon toki vähän puolueellinen. Rasmukseen itsellä side vuodelta 1996, kun olin osaltani luomassa puitteita "salaiseen" ja päihteettömään nuorisotapahtumaan. Pääsylippuna oli 0-promillen puhallus, josta bussikyyti salaiseen paikkaan. Bussista oli peitetty ikkunat, jotta eivät voi viestiä(!) muille. Ohjaajan tekemä dokkari oli taas ainoa tapaus, jossa minua hyvin suurella todennäköisyydellä nähdään julkisesti elävänä.