tere, olikohan Basistina Juice, vai Juuso niin kuin levyssä lukee, muistan jonkin filmin pätkän sessiosta jossa odysseusta soittettaessa Juice oli bassossa ja totesi kuka soitti väärin?, ´mites onko sarja kuva lehti tallessa´sehän tekee vinyylistä harvinaisen.
Home - The Rolling Stones | Official Website Charlie Watts (s. 2.6.1941) Mick Jagger (s. 26.7.1943) Keith Richards (s. 18.12.1943), ja juniori Ron Wood (s. 1.6.1947)
No niinpäs kuuluu olevan ja paljon puhetta mistä en ymmärrä yhtään mitään. Millainen radio ja antenni sinulla on? Itse kokeilin radioamatööriradiolla ja antennina on 42 m pituinen ”off center dipoli”.
Microtelecom Perseus SDR ja kerrostalon ikkunalla vain loop-antenni. Hyvin kuuluu iltasella Sinpo 7-8.
Ai softaradio sinulla on. Ovat kyllä käteviä, varsinkin se vesiputousnäyttö. Itsellänikin on lähettimien lisäksi vastaanottimina pari softaradiota. Harrastatko DX-kuuntelua laajemminkin?
Aikaisemmin enemmänkin. Nyt täytyy puhaltaa pölyt vehkeistä. Asemien määrä vaan vähenee ja häiriöt asutuilla seuduilla lisääntyvät.
Tuo on kyllä totta, että sähköisten häiriöiden määrä on asutuskeskuksissa suuri, vaikka kaikkien sähkölaitteiden ainakin pitäisi täyttää melko tiukat EMC-standardien vaatimukset. Itse olen päätynyt juuri häiriöiden takia kauko-ohjaussysteemiin. Eli antenni ja varsinainen radio on kesämökillä Suomenlahden rannalla melko kaukana vakituisesta asutuksesta ja radion käyttöpaneeli sekä kaiutin ja mikrofoni on kaupungissa sijaitsevassa asunnossani. Näiden välillä on sitten internet-yhteys ja hyvin toimii. Asemien määrä on tosiaan vähentynyt ja ilmeisesti vähenee edelleenkin, vaikka kyllä vuoden 2019 World Radio TV Handbook on vielä noin 31 mm paksu.