"Perimätiedon mukaan" XD (Onhan toi monelta tallenteelta nähtävissä nykyäänkin.) Gene esiintyi myös Stadissa, Työväentalolla v. 64 Yks rock-n-roll suosikeistani, pikkupojasta asti, jo n. 50 vuotta. (Hän ei ajellut sähköpotkulaudalla...)
Aikasmoinen mestarisanoittajan mammuttisarja näyttää pikkuhiljaa hupenevan netin loppupäästä... Kunnes palannee jonkusen vuoden päästä? Äkkiä kuunteleen, muutkin kuin Tamperesterilaiset... Juice 40 - RadioPlay
Päässä soi 3-päinen ystävä albumilta Älä koskaan laula kantria Kolmipäinen ystävä riiteli taas koko illan Hän nälvi itseään, murjotti ja puhkes itkuun Kolmipäinen ystävä, me ymmärrämme sua Ei oo helppoo yksinkään, saati sitten jos on kolme mua Kolmipäinen ystävä tienhaarassa elämän Invalidimoposta joko puhkaisi etupyörän Kolmipäinen ystävä, me ymmärrämme sua Ei oo helppoo yksinkään, saati sitten jos on kolme mua Kolmipäinen ystävä, et jaksa enää jatkaa Kolminkertaista kirjanpitoa mielettömän maailman Kolmipäinen ystävä, siis sydäntäs vain seuraa Jakamaton onni on sen joka rakastaa
Täällä vielä kahlataan lumessa. "Lumesta etsin turhaan, tuttuja jälkiään. Yli kuljettiinhan kedon, me täällä käsikkäin. Suudella tahdon maata, lävitse lumen ja jään, kuumilla kyynelillä maahan tahdon tunkea. Mistä löytäisin mä kukan, mistä ruohon vihreän? Kukkaset on kuolleet, ja ruoho kalpeaa." (suom. Irma Heydemann)
Äläs nyt, ainakaan oman himan partsilta ei näy yhtään lunta missään. Ihan keväinen voima kehittyy rinnassa. Ulos kaipaa mieli, seikkailuun... --- Ja hän seikkaili - joka päivä! --- (Schubertin Winterrreise on mulle aika tärkeä teos - usein jopa lauleskelen sitä kun muut eivät kuule...) Edit: Ihan snadeja plänttejä lunta, kulkiessa, siellä täällä. Mut ei haittaa. Oon kyllä ajellut fillarilla koko talven lumesta huolimatta. Muutos on - kuitenkin - nyt jo tervetullut. Buleja plotteja, elämää väärinpäin...