Vs: Mitä kuuntelet! Eikö vaan, toki sitä voisi alkaa kyselee kaikenlaista ja kirjoittamaan joka aiheeseen omat mielipiteet, mitä Depreviewstä tänään luin. Kuten Fujin X100:sta, vaikkei omakohtaista kokemusta olekkaan.
Vs: Mitä kuuntelet! No mitä mieltä olet The Who'sta tai Toy Dolls'ista, ei sen puoleen minua ei kyllä kiinnosta lainkaan sinun mielipiteet, mutta kerro nyt kuitenkin lämpimiksesi
Vs: Mitä kuuntelet! Jos testosteroni pitäisi määritellä energialla, niin se olisi tässä: Stevie Ray & Jeff Beck: Going down
Vs: Mitä kuuntelet! Mites, onko teillä koskaan tullut eteen uusi yllättävä musiikkiesitys mikä saa mielen liikuttumaan? Minulle kerran niin kävi, ilman humalatilaa, suomalaisen voittoa tai muuten senttimentaalista tilannetta tulee vaan kyyneleet silmäkulmaan kun joku on niin helvetin hyvä tulkinnassaan. Oltiin kaverin pakulla tulossa Hesasta yöllä kotiin Hankoon, kuunneltiin radiota ja yllättäen mistä lie kanavalta soitettiin Eve Brennerin "Aamu joella": Sanaton laulu joka saa minut aina kyyneliin.
Vs: Mitä kuuntelet! Pistetään lisää Whota polkupyöräkuninkaalle, voi lukea vaikka googlesta mistä on kyse.
Vs: Mitä kuuntelet! Oliko tuo Eve Brenner sinulle jo tuttu, ja onko sinulle koskaan tullut vastaavaa tunnetta jonkun uuden musiikkiesityksen kuullessasi kuten minulla?
Vs: Mitä kuuntelet! Horses horses horses, ei tullut kyyneleitä silmäkulmaan, eikä vääntänyt yhtään sydämestä, mutta ihan kiva kappale, ei tosin minun mielimusiikkia.
Vs: Mitä kuuntelet! Beethoven, Ludvig van: Violin Concerto in D major, Op. 61. Orchestre des Champs-Elysées, Philippe Herreweghe & Patricia Kopatchinskaja. Naïve: V5174.
Vs: Mitä kuuntelet! On on vallan hieno ja tässä paketissä on yksi heino tulkinta: http://www.allmusic.com/album/beethoven-the-symphonies-mw0001809317