Viime yönä töissä autosoittimes rymis aikamoista kyytii Backyard Babies, omakasauskokoelma. Tä? Mitä? M I T Ä ?!! No eihän tinnitä..... Taidan pitäytyä samalla linjalla viel ens yönkin.
Timo Maas ft Brian Molko - Pictures on soinut nyt koko aamupäivän. Valokuvaajalle aika sopiva kappale. Tunnelma tässä kappaleessa on todella ahdistava ja teksti itsessään ainakin minun mielestäni inspiroiva.
LOISTAVAA.. Nieppi-setäkin alkaa taas kuuntelemaan musiikkia... Kohta sä sanot että alat ymmärtää mun puhetta... vai elättelenkö liikoja toiveita...
Ei ollu niin särmää sillen ei mut ihan kivaa musaa se oli. Mäku oon kait sit niin pehmo. Puudeliksi en kyllä tunnustaudu
No tuo oli samanlainen yleistys kuin mitä itse käytit väkivaltaisista diinareista jotka kuuntelivat Crazy Cavania. Enkä sinäkin vielä joskus opit että vittuilu ei ole pasianssia.
Heh, Puudelilla meinasin niitä diinareita joilla oli aina tip top vaatteet nätit läskärit jalassa ja prässihousut nätisti kääritty nousuveden varalle. Siis sitä jengiä joille ulkonäkö oli se numero yksi.
Tähän topiciin en ikinä luullut vastaavani. Nyt soi Edu Kettusen "Lentäjän Poika" ja näin sen tein...