Vs: Mitä kuuntelet! Pärt, Arvo - Da Pacem Domine. The Hilliard Ensemble. ECM New Series 2005. (lainassa olevan Lehmannaudio Rhinelanderin vahvistamana)
Vs: Mitä kuuntelet! Do or Die - 6 million tätä on kyl viimepäivinä tullu luukutettua enemmänkin, jotenkin vaan kaikki osunut kohdalleen täs raidassa
Vs: Mitä kuuntelet! <SIZE size="7"]WOW !!!</SIZE> - ihana "puoliverinen" misu ... Nätti likka nuorena ja cherokeet tunnetusti osaavat laulaa(-kin). Sitä heimoa kun on monella kelpo hoilottajalla perimässään : Mm. Elvis, Johnny Cash, Billy Lee Riley, Jimi Hendrix, Loretta Lynn ja monilla muillakin. Hieno kansa. Viime aikoina olen, kirjallisesti, tutustunut heidän kiehtovaan historiaansa. Heimon naiset saivat perinteisestikin valita itse puolisokseen vaikka vaaleanpunaisen europidinössön, joten sinne vain vaimon hakuun !!! CHER- Half Breed [HQ] (kivan ponin) päällä :
Vs: Mitä kuuntelet! Tämmöisiä sjungareita taasen syntyy, kun skotit ja cherokeet saavat pikkuisia silkohapsia : Elvis Presley sings Crawfish from the movie King Creole ( harvinaisen laadukas elvis -leffa pätkä. esteettisestikin jep. ) :
Vs: Mitä kuuntelet! En ole kuullut, että Johnny Cash olisi ollut inkkuja, no oli sillä kyllä inkkarin klyyvari, mutta sitten Tony Joe White on puoliksi juuri cherokee ja samoin Billy Joe Shaver ja tämän poika Eddy Shaver -vainaa. Billy Joe Shaver - Oklahoma wind
Vs: Mitä kuuntelet! Tony Joe White on mun suuri suosikkini : Even Trolls Love Rock & Roll - Polk Salad Annie :
Vs: Mitä kuuntelet! Victor Borge & Dean Martin - Musical Phonetic Punctuation http://www.youtube.com/watch?v=N7L02tCNi0I&feature=related
Vs: Mitä kuuntelet! Tony Joe White - The Train I'm On Aikoinaan kun Tina Turner levytti Tonyn biisejä levylleen (mm Steamy Windows), hän meni tapaamaan tätä Rainy Night in Georgia biisin säveltäjää johonkin hotelliin ja aulabaarissa hän törmäsi mukavaan valkoiseenmieheen ja jutusteltuaan tämän kanssa tunnin verran hänelle valkeni, että kaverihan on juuri Tony Joe White. Hän oli kuvitellut, että Tony Joe White on musta.
Vs: Mitä kuuntelet! Tony Clifton sings I WILL SURVIVE in high quality! ( tästä hippunen uskoa ja toivoa elämän kivikkoiselle polulle ! ) :
Vs: Mitä kuuntelet! Paul Simon: Hearts and bones. B-puolen viimeisen kappaleen Philip Glass -osuus hätkähdyttää aina.