Vs: Mitä kuuntelet! Toi on mun Morricone suosikkini. Olen kerran sen tänne palstalle linkittänytkin. Mielestäni parempiakin esityksiä löytyy kun tuo vaikka ihana tuokin on. ___________________________________________________________ Vielä hieman Gustav Mahleria ja hienon maalarin, Arnold Böcklinin kuvien kera vieläpä ! Tämä musiikkiteos on varmasti monelle tuttu, esim. eräästä elokuvasta. Kaunis on kaunista - se on totuus (en selvinpäin tähän aikaan yöstä jaksa mitään ränttätänttää kuunnella): Gustav Mahler, Symphony No. 5, Adagietto, Arnold Böcklin (Suomen radion sinfonia orkesteri ja johtamassa Jukka-Pekka Saraste) :
Vs: Mitä kuuntelet! Mahlerin lauluista oli hieno tulkinta taannoin sopraano Jessye Normanista kertovassa dokumentissa: Meille saksaa heikosti osaaville syvyyttä tulkintaan antaa laulun sanojen suomennos: "Usein luulen heidän vain menneen ulos, kohta he saapuvat taas kotiin. Päivä on ihana, älä ole huolissasi, he ovat vain pitkällä kävelyllä. Tietysti, he ovat vain menneet ulos ja saapuvat jo kotiin. Älä ole huolissasi, päivä on ihana, he ovat vain kävelemässä noilla kukkuloilla. He ovat vain menneet edeltä eivätkä enää tahdo takaisin kotiin. Tavoitamme heidät noilla kukkuloilla auringon loisteessa, päivä on ihana noilla kukkuloilla!" Suom. Lotta Emanuelsson, Lähde Laura - laulujen suomennostietokanta. Muille kuin Vuorelle tiedoksi, jolle lain henki on aivan vieras käsite, suomennos on merkitty vapaasti käytettäväksi käsiohjelmissa.
Vs: Mitä kuuntelet! Loistava yhtye. Olitko keikalla Tampereella? ihan mainio veto alan veteraanibändiltä vaikka vanhoja kolinabiisejä olisivat saaneet soittaa enemmän. http://www.youtube.com/watch?v=R-3U8ptemEk&feature=related
Vs: Mitä kuuntelet! Tämmöinen vanha pieru ei jaksa hakea musiikkia niin valtavan paljoa, vaan kuuntelee toisella korvalla meikäläiselle sopivaa musiikkia, jota tule lähes tauottomasti nettiradiosta ja on sopivaa ja kevyttä Lomaradio - MagnumLive
Vs: Mitä kuuntelet! VintageRadio >Pink Floyd >Comfortably Numb jne... eli VintageRadiota edelleen saa nähdä mitä seuraavaksi tulee ?