Väärin eikö se tykittänyt pollea ränniin niin että se kilahti..... jaa no ehkä toi on sama asia mutta ei se nero ollu ennen pollea. Mulla oli joskus sen soololevy C-kasetilla..teki muuten muistaakseni 2kpl niitä. korjatkaa jos oon väärässä. Samaa mieltä töysin Wall menee nippanappa loput joutaa vaika aurajokeen
Sydin sekoiluihin/sekoamiseen en taida ottaa mitään kantaa. Netti lienee pullollaan erilaisia juttuja. Ja jokainen makunsa mukaan. Mulle ei Sydin biisit oikein kolahda. Onhan osa niistä pirun hyviä, mutta... Kaksi niitä sooloja taitaa tosiaan olla, ja nippu kokoelmia yms. On tuo soolotuotanto jäänyt kokonaan väliin. Täytynee joskus tutustua. Pink Floydissahan Syd vaikutti aktiivisesti vain ensimmäisen ja toisen levyn aikoihin, ja ennen näitä levyjä. Toisella levyllä on tosin enää vain yksi herran tekemä biisi, joten eiköhän Dave aika pitkälti myös soita Saucerfull of Secretsin biisit. Näin ainakin luulisin. Tietysti inspiraatioa bändi on Sydistä ammentanut paaljon myöhemminkin. Jopa se Meddle?
Kirjoitin huonosti. Wall on takalaita. Eli kaiki ennen sitä on hyviä mutta Wallin jälkeen tuleva tuotanto on lyhyesti sanottuna PASKAA!! Meddle, Atomheart mother ja Ummagumma on terävintä kärkeä.
Makuasioita. Ummagumma on kyllä sanalla sanoen härö. Ainakin minulle tosi raskas kuunnella. Esim. The Final Cut kolahtaa melkoisesti paremmin. Watersin soolotuotanto toimii myös.
Juu, ei kiistellä. Enkä voi mitenkään huonoksi väittää mitään Pink Floydin levyä. Hyllystä kun sattuu löytymään ko. bändin alkupään tuotantoa, ja loppupäätä. Onpa siitä väliltäkin muutama levy hyllyyn eksynyt. Sine On -kokoelmassa on muuten mallia muille, on vaan 'hieman' turhan hintava paketti.
Shine Onista tuli mieleen että Syd Barret on se hullu timantti nyt soi IF iai liive hiäär tumaaarou vuld juu stil rimempöö mii Loitto: mikä styke ?
Warning Sign nyt vaan on SE biisi tolta bändiltä ja jättivät sen prkl DVD:ltä pois.. pakko se DVD oli kuitenkin ostaa, tosin vasta alekorista (muistaakseni 8e).
Mun mielestä final cut on turhan pessimistinen, ummagumma taas on pf:n parhaasta päästä. mielipiteitä vain.
Les Claypool’s Frog Brigade Purple Onion soi Ja vaikka naapuritoimistossa väittävät et tää soi liian kovalla ni laitoin varoiks vähä kovemmalle ettei naapurin tarralenkkareiden narina häiritse!
DU dU du duduu du du du dududuu................... psaiko killöö kesköseee... fafafafaafafafafaaa betö ranranranranranranöweiii... o-o-o-ooooo Ou jeah tää saa hyvälle tuulelle
Susta on tulossa ilmiselvästi Jokikansalainen... Tervetuloa Turkuun, saapi itärajan tuulipukukansakin kokea miltä oikea syvän etelän vieraanvaraisuus tuntuu... -B-
Pakko oli kaivaa UmmaGumma pitkästä aikaa soittimeen. Ko. levystä puhuttaessa kannattanee muistaa, että kyseessä on tuplalevy. Kakkoslevyn keikkataltioinnit ovat muistaakseni varsin ok, ykköslevy lähentelee jo melkoista kikkailua. Hyvin kuulee, että jokainen bändin jäsen on saanut tehdä levylle ihan oman raidan. Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pict on kyllä kieltämättä varmasti paras biisinnimi ikinä! Final Cut, pessimismineen, puree tosiaan minuun paremmin. Osittain varmaankin siksi, että muutenkin pidän musiikista/elokuvista/kirjoista, joilla on jotain sanottavanaan. Lisäksi Final Cut on saumaton kokonaisuus, jonka takia se jo ansaitsee hatun noston. UmmaGumman kansikuva on kyllä uskomattoman hieno, ehdottomasti yksi parhaista.
Kerran kuuntelin kyseistä levyä stogessa ja tietty kluuluu läpi..Oli siinä pokassa pitämistä kun alkoi päät kääntymään.