Vs: Mitä kuuntelet! Sylvie Vartan - Dis-moi que tu m'aimes - 1967 http://www.youtube.com/watch?v=KOCyd0CVU3o&feature=related
Vs: Mitä kuuntelet! Tähän ei kyllä riitä pari a4 sivullista jos koko musiikkimakuni tähän luettelen. Pääsääntöisesti konemusaa , ja ei.. en kuuntele technoa. Genren mukaan: Hard nrg , Hard dance , Trance , Goa Trance , Psychedelic Trance , Vocal Trance jne. Ja myöskin paljon muuta tulee kuunneltua ihan fiiliksestä riippuen. Yritän löytää juutuubasta ns. ääripäät ni ehkä joku osaa ajatella mitä siihen väliin mahtuu Kevyemmästä päästä: (ei konemusaa) , TEKNO kammosetkin uskaltaa kuunnella. - - Pykälää tiukempaan (konemusavaroitus) - - (sama ilman koneita) Ja sitten sinne ryskeeseen (konemusaPAMPAMPAMvaroitus) - -YouTube Selvennettäköön vielä laajaa makua , Katie melua yms. toimii silloin kun todella kuuntelen musiikkia..siis sohvalla istuen ja täysin keskittyen pelkkään musiikkiin. Jälkimmäiset sitten joko taustamusiikkina tai bileissä tanssimusiikkina.
Vs: Mitä kuuntelet! The Ting Things - That's Not My Name Editeerasin, kun ei tuo suostunutkaan tekemään tuosta linkkiä.
Vs: Mitä kuuntelet! Tää oli varmaan mulle?? Ekan viestin perusteella oman postaukseni tein. "Tämä on tärkeä pointti sillä musiikkimaku kertoo tyypeistä enemmän ku vaatteet. Minä palasin tänään töihin 6viikon lomalta ja joku oli kääntäny silläaikaa radion mummokanavalle. Tsiisus! niinku duuniin tulo ei olis tarpeeksvaikeeta muutenki. Tästä rangaistuksena oon luukuttanu aamupäivän Cypress Hilliä Skull & Bones molemmat levyt sekä Screwballin Y2Kta volume asennossa 11. Iltapäivän olen aloittanu Rancidin tahdissa. Nyt alkaa olo jo vähän helpottua. Mutta mitäs muut kuuntelee just nyt?"
Vs: Mitä kuuntelet! Täältä kuuntelen aika usein mm. nyt Classic Hits Radio - The Greatest Songs Sopii aika hyvin verenkierrolleni, ei paljon paineet kiusaa
Vs: Mitä kuuntelet! Dylanin väitetään kehuneen tuota Cliffin Vietnam-biisiä parhaaksi protestilauluksi. Bob Dylan- Subterranean Homesick Blues