Vs: Mitä kuuntelet! Arvasin että katsot että sinä Itse saat jatkaa vaahtoamista vaikka muita kiellät: eikös se ole juuri suomalaisille luontaista, menkää te sotimaan Minun puolestani -ajattelua? Vai puratko intoasi mennä sotimaan minun puolestani? ;-)
Vs: Mitä kuuntelet! En mä vaahtoa - älä sinäkään, Herra Pasifisti Heippa ja rauhoitu. Ei olisi ensimmäinen kerta kun syttyisi jopa sotia tuommoisen vihamielisyyden vuoksi. Suorastaan pelottavaa, hui hui :O - Eero
Vs: Mitä kuuntelet! Eero, Hienoja kappaleita tärkeästä asiasta, Isänmaasta. Hyvähyvä! Kivoja olivat myös myöhemmät linkkisi G. Vincentistä. T. Kerkko.
Vs: Mitä kuuntelet! Epämääräistä mölinää pokkarivideoilta italianreissulta...nuo kun pitää kasata dvd:ksi ennenkuin unohtuupi.
Vs: Mitä kuuntelet! Sweet, sweet Gene Vincent - Dancing In The Street : Edit: Vaihdoin linkin minimaalisesti parempilaatuiseen
Vs: Mitä kuuntelet! Gene Vincent - Another Saturday Night (UK 1964) : http://www.youtube.com/watch?v=nILIz6xKjjc&feature=related
Vs: Mitä kuuntelet! Aina ei tarvi skulaa ihan niin tarkkaan ? Kunhan on soitossa pippeliä*, Hä ? Söpöi tsubui vetää jotain jatsii, kai ? - Erska Brigidde Hadley & The Dark Shadows - Freedom Of Choice : Edit: *pimppeliä