Vs: Mitä kuuntelet! Sanos joku hyvä piisi, niin kuuntelen juutuubista. Minulle ennestään täysin tuntematon suuruus.
Vs: Mitä kuuntelet! Radio Paradise Tällä mennään... kuten jo jonkin aikaa. Sopii mulle... en tiedä mitä tulee, mutta kanava miellyttää.
Vs: Mitä kuuntelet! Ramones mullekin tuli ensimmäisenä mieleen. Tuo levy on vuodelta 1978, joten Ramonesin aikalaisia ovat
Vs: Mitä kuuntelet! pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo,pogo Lisää löylyä: Koko kulho kiukaalle:
Vs: Mitä kuuntelet! Mulla taitaa olla jossain tollanen Ramones amisnahkatakki vielä tallella. Hyvä rotsi kesät talvet. Voi olla ettei tosin mahdu päälle enää Sen sijaan sain tutulta "Ole Eläin" rintanapin. Se herättää hilpeyttä työkokouksissa puvuntakin rintamuksessa
Vs: Mitä kuuntelet! Mulla olis ihan aikamiehelle sopiva liivi jemmassa. Piti rakentaa teemabileisiin, kun pomo täytti 50v ja aiheena kekkereissä oli 70-luku. Kaikki muut oli niissä perinteisissä aikaan kuuluneissa releissä, mutta mä ja emäntä erotuttiin sujuvasti porukasta punk-rock releissä ;D paspalo (Pasi) • IRC-Galleria paspalo (Pasi) • IRC-Galleria
Vs: Mitä kuuntelet! Hieno liivi! Tulipa tämäkin mieleen. Kuullostaa paremmalta nupit 12:ssa kuin normivolyymilla:
Vs: Mitä kuuntelet! Sit lähti (LP tietty) Social Distortion - White Light, White Heat, White Trash. Tää on uudemmalta levyltä:
Vs: Mitä kuuntelet! Mulle tuli mielee tosta paspalon liivistä Rob Halford ja se ei oo yhtää hyvä juttu.
Vs: Mitä kuuntelet! Clashin kaks ekaa oli kovia ja London Calling'llakin on jotain kivoja, mutta loput on sitten aika kuraa.
Vs: Mitä kuuntelet! No kysy sitä!! En mie tiiä kans yhtää, se siitä vaa mielee tuli. Meilpäin punkkarit kyl kulkee enempi varkkuliiveis, mut asunki sellasel vähempiosasten alueel.