Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä kuuntelet!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 15 Elokuu 2005.

  1. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
  2. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
  3. Vs: Mitä kuuntelet!

    Tuvalaista kurkkulaulua:
     
  4. Est

    Est Well-Known Member

    16 799
    1 711
    113
  5. juhaa

    juhaa Active Member

    8 059
    2
    38
    Vs: Mitä kuuntelet!

    Metro FM soittaa Tiikerin Silmää! Hyvä Rocky, vedä sitä turpaan niin, että morkonat soi :)
     
  6. Vs: Mitä kuuntelet!

    Aivan uskomatonta: John Coltrane Helsinki Concert 1961.  Tässä mä istun ihan koomassa ja kaikki palautuu ton äänimaiseman kautta takaisin. Nuori fonisti joka jo oli ansainnut kannuksesa hesan klubeissa ja radion orkesterin solistina, Konsertin arvostelussa kutsuttiin nimellä "Suomen Cannonbal Adderley". Coltranen konsertissa kulttiksella istuessani tajusti että Tää on se message, se "tie"
    myös tajusin että en ikinä siihen yllä. Mulla oli faijan kamera mukana ( mun elämän eka kuva) muutamalla kuvalla voitin ekaks meidän koulun kulttuurikilpailun, sitten kameralehden suurkilpailun ja lopuksi Pohjola Nordenin kulttuurikilpailun ja sain kuvani isolla Dagens Nyheretnin kanteen. "Ung Finsk Fotokonstnär" jne. valokuvaus voitti. valitsin sen tien. Nyt istun tässä ja näppäilen hobbyfoorumille höpötyksiä kuvista joita kukaan ei halua, muutakuin muutamat menneisyysfriikit. Vituttaa etten sittenkin jatkanut Fonilla. Se Coltrane levy on YLE:n arkistojen aarteita, jonka Emu Digeliuksesta mulle toissapäivänä möi, just julkaistu, mutta kaikki nää vuodet siitä ollaan kuiskailtu. ihan uskomatonta kamaa. Voi vittu, tää on uskomatonta tää elämä... kaikki kääntyy ympäri, mäkin taas soittelen fonia aina kun kerkiän,Elvistelen jotakin vanhan ajan gurua nuorille giltseille... kohta varmaan mun mutsi herää henkiin ja mä kömmin sen vatsaan takaisin ja kaikki on taas okei... valmiina seuraavaan erään... (kaikki vaan yhden tärkeän muovikiekon ansiosta, voihan vitalis...)
     
  7. Retku

    Retku Active Member

    1 496
    0
    36
    Vs: Mitä kuuntelet!

    Nyt soi Fela Kuti.

    Jukka Veen innoittamana voisi laittaa seuraavaksi Coltranea pyörimään.
     
  8. Vs: Mitä kuuntelet!

    aphex twin - windowlicker
     
  9. Vs: Mitä kuuntelet!

    Marianne Faithfull - Blazing Away
     
  10. J.HBach

    J.HBach Member

    988
    0
    16
    Vs: Mitä kuuntelet!



    Tämän tahtiin on hyvä takoa päätä seinään  -ihan vain huvin vuoksi
     
  11. Vs: Mitä kuuntelet!

    Nyt soi Steve Winwoodia, Traffic-Paper Sun  :)
     
  12. Vs: Mitä kuuntelet!

    Aphex Twin - Ventolin
     
  13. Vs: Mitä kuuntelet!

    Alois Hába - Sonata for Quarter-tone Piano
     
  14. Vs: Mitä kuuntelet!

    Joku ihmeen Reggae kausi iskenyt pitkästä aikaa, viime päivinä tullut kuunneltua seuraavia: Bob Marley, UB 40, Inner Circle, Aswad ja mitä muita levyhyllystä on pölykerroksen alta löytynyt.
     
  15. jaguar

    jaguar Active Member

    1 649
    6
    38
    Vs: Mitä kuuntelet!

    Loistavaa Tehosekoitinta
     
  16. Vs: Mitä kuuntelet!

    Eric Clapton - Badge (live )
     
  17. Vs: Mitä kuuntelet!

    Aphex Twin - Alberto Balsalm
     
  18. Vs: Mitä kuuntelet!

    Spotify:stä Neil Young:ia nonstoppina ainakin jonkin aikaa nyt menee Mideast Vacation
     
  19. Vs: Mitä kuuntelet!

    Pari dvd:tä
    Pretedersiä
    Nyt kuntelen Mr Callahania.