Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä kuuntelet!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 15 Elokuu 2005.

This ö sweet alabama kätsö rockinhamabama gättö liid mii beibi ou alabama....nainkö se alko

vai Hot Wheels Kama houlama beibi kama houlama vadakominoin tiidid titidid :)

1. Tsäst ö sviit kärolaina, tsäst ö rokin litl mama, tsäst liiv mai beibi in ould alabama

2. eiku noin hittovie LOITTO ROKKAA ou jea

3. Mulla tulee levyltä Neil Young Keep on rocking in the free world.
    Nyt on menossa tällainen NY kausi taas.

4. Itseasiassa panin saman päälle..Mullakin oli tossa Niilo kausi kuuntelin Harvest Moonia edestakas. Pakko oli lopettaa rupes käymään luonnonpäälle moinen hempeily.. ;) Ihanaahan se oli niinkauan kun sitä kesti.
    Duunissa meni Smashin Pumpkins pari kertaa ja rupes leuka tärisemään oli pakko vaihtaa 60-luvun Skahan.. Troijan kokoelmaan.

5. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Valitettavasti en TODELLAKAAN omista tarralenkkareita saati kansanpukua =)
    En sitten tiedä onko hyvä vai huono juttu ;o)

6. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Ahaa!!! =o) Aina oppii jotain uutta ;c)

7. Kyllähän se harvest moon on kaunis ja hempeä kappale, ja kun ottaa vielä sinun ja kumiankan kylpykuvan näytölle rupee kyynelkanavat vuotamaan liikutuksesta:)

8. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Ei se mua haittais vaikka ajattelisitte, en vain halua nähdä Marua tarralenkkareissa!
    Tai no oikeastaan..

NytSoi: Monster Magnet - Evil (Is Going On)

9. HAISTA MIKKO PASKA !!

10. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    NytSoi: Dio - Guilty

11. Sehän oli kai sovittu että nieppi ja GF päättää matkamusan Mäntsälään...

Se on sitten ihan turha MIkko kuvitella että vedät jalka monitorilla perille asti..

12. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    "I want to be there
    I gotta see
    I want to feel it
    I want to watch you looking at me
    Oh you know how I feel
    When you set me free
    Like a nightmare, like a nightmare babe, like a nightmare, nightmare.."

Motorhead sovittiin jo.

13. Ou jea No Remorse tai On Parole

14. Hitto mitä rumppaamista! Minä olen Mikon toivomuksesta etsinyt sitä Värttinää

15. Brian Setzer - Red Cadillac & A Black Moustache - Rockabilly Riot Vol. 1, A Tribute To Sun Records

-B-

16. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Eiks kukaan tykkää Lynyrd Skynyrdistä??

17. Totta mooses tykkää... Onko se sitten tuolla biisien aloitukset puolella missä bändi on mainittu muutamaankin otteeseen... Last Rebel esimerkiksi aivan loistava kipale monista hyvistä mainitakseni...

-B-

18. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Simple Man on kanssa erittäin kova veto Lynyrd Skynyrdiltä monien muiden hyvien lisäksi. Hävettää vieläkin kun en käynyt Järvenpäässä (Puistoblues) aikoinaan bändiä katsastamassa =(

Ja Nieppi, älä luovuta noin helposti.

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jaah, sitä mä en ole kovasti lueskellutkaan, kun en muista yhdenkään piisin aloitusta... Eilenaamuna tuli kaks hyvää piisiä radiosta ja mä ajattelin, että nyt mä muistan, näis on hyvät alut enkä mä töihin päästyäni muistanu enää mitään. En edes mitä ne piisit oli.