Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mitä kuuntelet!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 15 Elokuu 2005.

1. Antti M

Antti M Member

545
    18
    18
  2. Vs: Mitä kuuntelet!

Thomasz Stanko Lontano, kun siinä on niin hyvä kansi..Jukan oma komppi CD, kun siihen on niin hyvä lurittaa fonilla päälle...

3. Vs: Mitä kuuntelet!

Alkaisit kuikuri musikoks, kun ei tota sun valokuvatuotantoakaan näy missään. Musiikistasi  saa jo ihan yliannoksen. Pelkästään Maaliskuussa 26 inputtia Joka päivälle vähintäin yksi. ja kun ottaa huomioon että CD:n soittaminenkin ottaa oman aikansa, ja siitä tänne löpöttäminen,. mistä sulle palkkaa maksetaan, vaiko vaimo elättää meittin "Eliittihenkilöä" ??? Senkö takia joskus kaljankittaamisesta naputtaa?? taitaa naputtaa aivan jostakin muusta, mutta et vaan tajua että mistä...

4. Vs: Mitä kuuntelet!

En kuuntele mitään <SIZE size="20"]Luen nauraen näitä juttuja</SIZE>

5. Vs: Mitä kuuntelet!

kello 01:58:17
    Oiskohan eläkeläisten aika menä petiin, ennenkuin sekoavat ihan tyystin?

6. Vs: Mitä kuuntelet!

Hyvä ajatus!
    Tuohon kun lisätään vielä tarvittava määrä high End:iä watteja ja laitetaan soimaan taustalla koko alkuun Stratovariuksen tuotanto yhteen putkeen, tämän jälkeen voidaan jatkaa W.A. Mozart koko tuotannolla, niin alkaa helpottamaan jokaista piipityspillipiiparia.  ;D
    Myöskään ei saa unohtaa iltakonjakin merkitystä vanhempien henkilöiden verenkierron parantajana.

Edit:
    Unohdin täysin että audin kaksnuppi ihme hifi laitteisto riittää juuri ja juuri radio novan, jatsin ja idolsien kuuntelemiseen, mutta oikeaa / laatu musiikkia ei voi kuunnella.  ;)

Edit2:
    Lisätty hymiöt

7. Vs: Mitä kuuntelet!

Kuvittelevat että Audissa musaa kuuntelen...Kuuntelin sitä viimeks radion M1 äänitysstudiossa ja Tammisaaressa HOD miksaus studion referenssi Genelec kaiuttimista ja 12 raitaisen Digipöydän ryydittämänä. demot/ miksausversiot on mulla hanskassa, mutta julkaisematonta en tänne näytä vaikka kuinka kuvittelevat että elvistelyn takia tänne nakuttelen. Toiset tekee, toiset kuvittelee tekevänsä, toiset niistäkin vaan kuvittelee... Täällä on noin kolme jannua jotka kommentoi kaikkea mitä satun tänne tiputteleen, wake up buddies, juna meni jo....

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Mitä kuuntelet!

Tästä ollaan myös kaikki varmasti kaikki yhtä mieltä.
    T Jukka

9. Vs: Mitä kuuntelet!

Minä, ??? ja ???  ::)

10. Vs: Mitä kuuntelet!

Eiköhän ne oo kaikki tällä sivulla, ja tolla saatanan vittu kissallakin on seittämän elämää, vaikka kuinka mätkis, se saatana aina tossa tapittaa. mullekin ton riksan kuva on vasta viime metreillä auennut, : ka ku se on noita Screw miehiä, makaroonitkin menee rullalle kun oikeen panettaa, mutta nyt alkaa toi vanha piilis tas heräämään, jos alkais painaa tota paniikkijarrua ajoissa ,niin ei noi herkemmät taas saa sydäriä ja moderaattorit taas ala editoimaan...Eli kuuntelen Jobon jollotusta, Nikonin naksutusta, hasselin kolinaa jota luulen erehdyksessä metallisiksi eurojen kolinaksi taskussa, jossa ei oo mittää, mutta päässä sensijaan sitä enemmän, sorry boys, tährätkää tähän. Born not in USA kun teittin esikuvat vaan under den stora gummibristen 1944 ja nyt alkaa valtion liksat eli eläkkeet kiliseen mun handuun, ja sit alkaa myös barytat mustenee, kun ei oo vitunväliä missä Audit paahtaa... Onneks on jollain seittämällä tonnilla tullut hankittua matskua hyllyyn kun se on ollut suoraan alvista vähennettävää, senverran oon ollu skarppina että oon pannu valtion sponssaamaan mulle eläkeläismatskut hyvissä ajoin...ei tartte kun ojentaa käsi hyllyyn ja valita: Superpania tai infraa, ei vittu tänän posautetaan todella retroa, 400 rakeellista  ja rotskua vähintään 1:25, heitetään vielä lattialle ja potkitaan päälle, näyttää ihan 40 kuvun matskulta joka ihmeen kaupalla on löytynyt jostakin, printaillaan ja unohdetaan fiksata kunnolla, että hetsilleen on jo fiksinpuutteessa kellastunutta, tosiretroa, sit kusetetaan jotakin galleristia, joo nää piti mennä Sothebyyhyn, mutta voinhan  mä sulle antaa ensikäden oikeuden ostaa, tuhatviisisataa ekeä per printti...

11. Vs: Mitä kuuntelet!

btw: se ei ole makrooni...  ;)

12. Vs: Mitä kuuntelet!

eiks sullakaan jumalauta ole muuta tekemistä kuin vastata kaikkeen sontaan mitä tänne tiputetaan...

13. Vs: Mitä kuuntelet!

OT:
    Pitäisikö jonkun käydä koeponnistuttamassa myssyn varoventtiilin toiminta?
    EI mun tekemiset ole sulta pois, vai jumalauta onko ???

Lainaus lähteestä: wikipedia.org "jumalauta on alunperin rukous: jumala, auta".
    Näin uskonnollispoliittisesti sitoutumattomana henkilönä pidän em. sanan käyttöä yleiskielessä varsin arvaluttavana.
    "makrooni" ;D

IT:
    Nyt soi:Irwin Goodman "Häirikkö"

14. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Mitä kuuntelet!

Sielun Veljet: Oi mahtava totemi

15. Vs: Mitä kuuntelet!

Väärin kuunneltu? ;-]

Kolmen Jukan patsaasta puuttuu taas enää yksi vitisijä. ;-)

Puhukaas musiikistanne -mitä kuntelette. Eikös tämä ollut sitä varten? Vai onko tää vaan jukkien ikuisia itkuvirsiä varten?

Gruppo Sportivo - Tokyo

16. Vs: Mitä kuuntelet!

nimenomaan "Jumala auta", kun moroonit käy päälle ja pitää mua yleisenä sylkykuppina. nyt saa taas vähäks aikaa riittää. lyökää ittenne tohjoksi, sillä aina pulpahtaa uusia morooneja, se on luonnon laki. nerot on poikkeus, mutta mulkut on "jokapäiväinen leipä"
    ja totakai kirjoittaessa tuo pääpelsepuupi hyökkäs väliin, ei saa edes rauhassa kirjoitella taas joku kuikuri kasvattaa tota saldoaan . lähetän sun lukemat ja printtaan kaikki kommenttis ja käännöksenä lähetän guinnesin kirjaan idiotismin maailman ennätyksenä.