Vs: Mitä kuuntelet! Sigur Ros Heima DVD, visuaaliseti ja musiikillisesti mahtava Esim. http://www.youtube.com/watch?v=Rc-FWL626uI&feature=related
Vs: Mitä kuuntelet! On tää ploki helvetin hieno ! useimmilla ei ole edes höikäsen pölähdyksen tietoa mistä kirjoitetaan, jos sanon että HO Donner "dalens ande" voin lahjoittaa kypän jokaiselle joka tietää edes mitä genreä on, netissä on listattu väärään genreen, joten ei kannata. Jos laitan että "Selmer: " Super action mark IV, tai "Weltklang"- Alto, samat sanat, kypä jokaiselle
Vs: Mitä kuuntelet! jukkis, markkoja vai kruunuja, vai vaihto siihen painolevyhässäkkään. kun olet sillä kuukuauden leikkinyt olen varma että et enää viitsi sitä nurkissasi katsoa, varsinkin jos saat tietää,mihin sitä aijon käyttää, pääset siihen jaolle ja soitto vain mulle niin kerron: JV 0400-408168 tänks
Vs: Mitä kuuntelet! Se ei ole mun nurkissa, eikä mun, eikä siitä voi ruuviakaan irroittaa. ymmärrä jo nyt,******* vieköön! T Jukka
Vs: Mitä kuuntelet! Jukkis: yhden asian olen tässä elämässä oppinut:YRITTÄNYTTÄ EI LAITETA, hivuttamalla se kovinkin luu pehmenee, mutta olkoon! seuraava juju mitä olen virittämässä on kari holopaisen " polymer printing" tekniikka, eli litovedos prässissä taidepaperille MV kuvia, paksua on litoväri ja halpaa, kestää ihan mitä tahansa, voi vedostella vaikka T-paita pohjalle, ottaa niin monta kopiota kuin on ruista hauiksessa jne. OK ei se mitään, lasilevylle vakuumi vanhalla pölynimurillla, valotus katosta roikkuvalla UV lampulla, filkka ja levy vakuumina päällekäin ja silleen. Kyllä se siitä, ilman tota sun härpäkettäsikin. oisit vaan päässyt ilmaiseksi apajille ja vielä ihan lahjaksi pienen printti portofolion parhaista kuvistasi... no hätä , ei me olla yksikätisiä ja neuvottomia täällä hesan suunnassa.
Vs: Mitä kuuntelet! Weltklang Solist (soprano). Mutta ei siitä nyt paljoa kuulu. Naapurit heräis! Mitä nyt kuiskii että puhalla useemmin hölmö.
Vs: Mitä kuuntelet! Gene Vincent pamlaa skegenajosta, treenaa kloppien kera, esiintyy engelsmannien töllösshoussa ja lopulta laulaa lurauttaa biisin & dallaa klopo klesana Lontoon yksinäisia katuja + höpäjää pakettiautossa salaliitoista, japsilaisneuloista jne: "Gene Vincent - Rock and Roll Singer 1969 UK Tour Doc." (Osa siitä, juutuupista löytyy koko skeida !) Kotoisa pätkä ja kotoisa ROCK-N-ROLL -JÄTKÄ ! http://www.youtube.com/watch?v=QwydoaESZfk&feature=related
Vs: Mitä kuuntelet! Zep DVD paukkuu töllös. Keikka vuodelta 1970, Dazed and confused parhaillaan... Hyvä meininki, vaikka Pagen slipoveri tuo kyllä kaikenmaailman jukat mieleen...
Vs: Mitä kuuntelet! En mää ymmärrä, mikä tässä duossa viehättää, mutta tätä ny taas: Italialaisduo, joka valitettavasti on jossain Ranskassa nimessä FIAP -kuviaan vapun tienoilla.....