Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä kuuntelet!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 15 Elokuu 2005.

Outlaws Like Us - Waylon Jennings, Travis Tritt & Hank Williams Jr

jonka jälkeen esiintyy Kantrimusiikki-kokoonpano The Highwaymen kappaleella - Big River

-B-

1. Jaahas. Vaihdoin takaisin ja pistin ruutupaidan lepattamaan

DAC Willie, Waylon and Me

2. RIPARIPARIPARAI HIMPPAMPPUU :D

3. jätkä on kurko!!

4. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Palasin takaisin äidinmaidosta perittyihin mieltymyksiin. Omistan seuraavan kipaleen Fockerille,
    Tuomari Nurmio - Malja marttyyreille

Rock.

"Kirjain kirjaimelta, meidät punnitaan. Numero numerolta, aika vaeltaa. Tänään eletään, tänään iloitaan.."

5. The 5-6-7-8`s

Jyräääääääää!!!!!

6. Conspiracy of one : Come out swinging Ja sormi nousee taas

Niepille: Japsit paljasjaloin kotelomekossa vetämässä Surf Rockia ei voi olla kuin pelkkää seksiä..

7. Land Sharks

Oiskohan kohta sitten aika heittää koneeseen AC/DC:n Blow up your video...?

8. MJK

MJK

1 436
    0
    0
  9. Toi on HYVÄ bändi! Mä menin joskus teininä halpaan kun olin innoissani kun olin löytänyt uuden AC/DC -levyn. (vinyyliä) Sitten menin kotiin ja katoin tarkemmin, se olikin AB/CD... kuuntelin ja tykkäsin, mut vähän jäi kaivelemaan kun "Bengus" yritti olla ja soittaa just kuin elämää suurempi idolini Angus.

10. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Lavallahan AC/DC on paras bändi ikinä, käsittämätön määrä energiaa illasta toiseen. Pitäisikin huudattaa tuo Let there be rock DVD läpi kun tuli ostettua. Japsityttörockista tuli mieleen The Donnas minkä suomen keikan missasin, keikasta tuli pätkiä telsussakin (Rumaklubi). Kandee tsekata jos rock kolisee, ainakin mä tykkään ja luukutan parasta aikaa live-taltiointia. http://www.thedonnas.com/ On hyvä, rosoinen rehellinen laahaava soundi livenä.

11. Hmm tämmöstä tänään..

Tää on pirteä esitys:
    Spiderbait: Black Betty
    kylmää:
    Nico: Vegas
    rumpuja ei unohda:
    Psychedelic Furs: Should God Forget
    olo ei parane:
    Comsat Angels: Independence Day
    Ja kaikki pyyhitään taululta vaikkapa tällä:
    Kevin Ayers: Yes We Have No Mananas (albumi)

12. AC/DC perustuu aika pitkälti Anguksen vetämään hillittömään menoon lavalla. Vanha äijä on kuin ois saanu sähköiskun ja toisen ja kolmannen jne jne.

Ilmeisesti toi Let There Be Rock -dvd on sama kuin mikä mul on kaapis ammuvainaan aikasena VHS:nä. Pidän kovasti. Mistä ostit dvd:n? Löytyykö ihan perus anttilan valikoimista?

13. Hmm, itse olen ajatellut että niiden touhu perustuu melko hyviin piisinalkuihin, aivan kuten Peer Güntilläkin.
    Ja Van Halenilla. Yhtyeistä näille on että loppuun ei piisejä jaksaisi kunnella, olo on kuin italialaista 60-luvun autoa katsellessa: naama on ärtsy mutta perä on omituinen -ja ennen kaikkea tylsä ;-)

14. Manowarin Louder Then Hell-cd joka tuli kirjastosta mukaan \o/

15. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    9,95e Anttila (Sello). Itselläni oli tästä aiemmin vain VHS rippi koneella mikäli tämä nyt sama on, pitäisi katsoa. Pistä vaikka privaviesti jos haluat kuvia kansista tms. Stereo, 4:3 PAL, 98min aluevapaa made in EU 2004 =D

16. On muuten Tavalla 29.10 oon joskus nähnyt ne Natsalla silloin kun olivat iskussa..niinkuin minäkin. :) Meinaan mennä kattomaan jaksaako sedät vielä heilua...On vikoja saumoja muuten nähdä ne elävänä euroopassa.

17. Ja sen vaan sanon että Trans-am:in takapenkillä ei mahdu kyllä yhtikäs mitään... Mutta konepelti on jo kiitettävän kokoinen...

-B-

18. Juu, on noi nähty varmaan viisi kuusi kertaa. Edelliseen Salon vierailuun ei mahtunut sisään, pöh. Pari vuotta sitten Tavastialla oli niin paljon kiiltokaaliliekkipaitaa, ettei oikein ollut rocktunelmaa.

19. *ROCK*