Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä kuuntelet!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 15 Elokuu 2005.

    Jiiihaa! Hilipatia parhaimmillaan. Kun kana juoksi tien yli, vaarin heinälato paloi ja vaimo / mies otti ja jätti. Tää on oikeesti hyvää musaa aina välillä, mut kovin pitkään sitä ei kestä kuunnella kun biisien samanlaisuus alkaa jo tökkiä.
     
  1. David Allan Coe Rulettaa....
     
  2. Sitten siirtyy kuuntelemaan outlaw osastoa ni ei vaimo enää jätä vaan tai heinälato pala... alkaa sanotus menemään astetta rankemmaksi tai sitten siirtyy vaikka sellaisiin cuntry vaikutteisiin bändeihin kuin Paul Ansel and No9 tai vaikkapa aavistuksen billympää tavaraa ala High Noon... suosittelen...

    -B-
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Led zeppelinin stairway heaven biisi tässä tuli kuunneltua yön pimeydessä. Varsin muikea biisi, aika kauniisti alkoi ja sitten kiihtyi loppua päin. Yllättävän kiva biisi. No tietystihän taas kaikki nauraa, eli tiedän että se on tuttu biisi ja tunnettu. Mutta eipä tuota ole tullut itse kuultua nyt kovinkaan pitkään aikaa joten ehkäpä se nyt vain tunnusti hyvältä.

    Madonna Like a prayer lähti tässä soimaan ja mukava biisi tämäkin. Jotenkin haikea fiilis tulee tästä. Mutta eipä tässä nyt erikoisempaa kun jorisen vaan.. ^_^
     
  4. HEVIÄ!!!

    ..ja mm. lastenlauluja. Elämäni ensimmäisen palkan tienasin tanhuryhmän taustaorkesterin basistina vuonna -97. Myös jazz, -sekä blues uppoo kybällä. Tällä hetkellä cd-soitin suoltaa suoraan korviini Children Of Bodomin Are you dead yet? -levyltä hevimusiikin loisteliaita mestariteoksia.
     
  5. may

    may

    56
    0
    0
    Tällä hetkellä kuuntelen Sibeliusta, kaikki muukin klassinen käy(ei tosin kaikki nykymusiikki).

    Blues-osastolla John Lee Hooker on aivan ehdoton, erityisesti kun on nähnyt livenä Järvenpäässä...

    Kotimaiset: Eput (tietysti!), J. Karjalainen, Ismo Alanko, Apulanta, Killer, Egotrippi, Tehosekoitin JA KWAN!!! Se on jotain aivan mahtavaa! Toivottavasti julkaisevat uuden levyn kohtapuoliin, haluaa saada lisää!!
     
  6. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
  7. Nyt mikkoK puhuu vähän mutta asiaa
     
  8. Mulle kyllä N.Young ja Mickey Jupp on riittävän kantria, sen hattubootsimpaa ei kestä.
     
  9. Kaivas kolmoselta Since I've been loving you ;-)
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Mä muuten ilkiän myöntää, että pidän myös Rainbowista. Aamulla kun istahin autoon niin ratskasta tuli just Since you've been gone, piti kääntää poppikone täysille. No ei ihan, mut hyvää musaa on kuunneltava isolla. Juu, mä olen kamala.
     
  11. Volumen tulee olla pääsääntöisesti asennossa 11 Nyt on menossa Outlaw kausi...

    If you're feeling lonely and think you're the only one left that's alone in a bar
    If you need somebody with shoulders to cry on well baby I'm not very far
    Just look for my name on a jukebox when you're tired of being alone
    Put in a dime and I'll take the time to sing you a sad country song
     
  12. nyt soi kingston wall, uusi tripla-cd livetaltiointeja.
     
  13. Meth kuunthelemma Souvareita. Jos ei Souvareita ei ole saathavilla meth laulamha ite, vaan sitä ei kestä kukhaan kauan kuunnella. Joskus istumma nuothiolla ja kuunthelemma revontulia.
     
  14. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Tämä kuulostaa hyvältä! Niistä muuten lähtee ääni, mä ainakin olen kuullut. Kuullut siis ihan omin korvin.
     
  15. motris

    motris Well-Known Member

    4 708
    703
    113
    Metallican Turn the page lisättynä Kid Rockilla soinut tänään useampaan otteeseen.

    Joo ja tietysti Rainbowlla on hyvii piisei. The temple of the king, (Snowman), Since you've been gone, Street of dreams jne.
     
  16. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Toi metallican coveri on ihan asiallinen. Itse kylläkin nyt kuuntelen megadethiä. Ja siltä tuo psychotron biisi.
     
  17. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Russ Ballard...
     
  18. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Tänään oli postin setä tiputtanut kolme levyä luukusta. HIM - Dark Light, The Rasmuksen -Hide from the sun ja Anthony Hamiltonin -Soulife. HIM:n levy vaikuttaa aikasta hyvältä ja eipä ollut pöllömpi tuo Anthony Hamilton, sellasta chillailumusaa. The Rasmusta ei ole vielä tullut juuri kuunneltua, mutta eiköhän sieltäkin niitä hyvin biisejä löytyne.
     
  19. TIIDIII TIIDITTII TIDIDIDDIIITTIII !!!!

    Black Sabbath ja Iron Man, duunikin svengaa kuin hirvi