Vs: Mitä kuuntelet! Cherry Poppin Daddies - Zoot suit riot Brian Setzer Orchestra - Dirty Boogie Azylum Street Spankers - Mercurial
Vs: Mitä kuuntelet! Nyt YleX:ää netin kautta. Ihmeen viihdyttävä kanava näin päivisin, vaikka en ihan teini itse ookkaan
Vs: Mitä kuuntelet! Vaan siinäpä loistava levy, jota en oo jostain syystä vielä ostanu. Vaikka Väre on kyllä mielestäni parempi.
Vs: Mitä kuuntelet! Upeita teoksia ovat kyllä molemmat. Väre on kyllä kokonaisuutena ehjempi, mutta toisaalta Maaäissä on ehkä vielä viehättävämmän mystinen tunnelma. Minkähänlainen tuo Kauan mahtaa olla? Sitä kun en ole kirjastosta onnistunut löytämään. Taidanpa ottaa jomman kumman noista kahdesta soimaan - soveltuvat mainiosti myös venyttelymusiikiksi.
Vs: Mitä kuuntelet! Katos täällähän puhutaan aika hyvästä musiikista. Kauan on mulle rakkain Tenhi. Nyt kun kuuntelen niin Maaäet taitaa olla yhdistävä lenkki Väreen ja Kauanin välillä. Väre oli ilmestyessään aika omituisen modernin kuuloinen levy. Kauan kun on erittäin maanläheinen ja hieman raakasoundinen. Saattaa se olla myös paikoin reippaampi kuin nuo myöhemmät. Pitäskö laittaa Tenhi-livekuvia esille..
Vs: Mitä kuuntelet! Tuskinpa siitä haittaakaan olisi. Itselläkin jäänyt tuo Kauan vallan vaille kuuntelua. Jos kahteen uudempaan voi yhtään verrata, niin varmasti on upea teos.
Vs: Mitä kuuntelet! Laita ihmeessä. Itse en ole juurikaan noita muita Tenhi-levyjä kuunnellut. Maaäet on kuitenkin sen verran kova että pitää varmaan tutustua. Etenkin Tuulenkaato-biisi jaksaa miellyttää joka kerta. Siinä on sitä jotain.