Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä kuuntelet!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 15 Elokuu 2005.

    Lainasin kirjastosta dvd:n, jossa herrat juttelivat Machine Head -lemynteosta.
    Oli se MrB aika setä, ei sitä ihan nauramatta voinut katella ;-)
    In rock ON hyvä levy.
     
  1. Ei Purplella vissiin huonoo levyy olekaan...
     
  2. Ja tänä iltana vuorossa herra "Jaska Marja" eli paremmin Chuck Berry;nä tunnettu herrasmies kitaransa kanssa.

    Täytyy varmaan kohta siirtyä takasin tohon hevi osastoon, mutta nää on kyllä tasaisin väliajoin kuunneltuna tosi namia..
     
  3. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Hajotkaa humppaanne.
    Nyt soi Annihilator ja kipaleena My Precious Lunatic Asylum, biisi jonka the ässäkohta alkaa ~2min kohdalla..
    Hyvin potkii vaikka trash metal ei muuten oikein putoa.
     
  4. Mun pitäis kai huomenna ihan oikeesti kuunnella Hanna Pakarisen uutta levyä...
     
  5. Lykkää ylihuomiseen ja hanki uusi Froikkari ...ellei sitten jo oo
     
  6. Juki

    Juki

    313
    0
    0
    Young on toki aito kanukki, tänä vuonna tulee 60 vuotta täyteen syntymästään Torontossa. Käytännössä on asunut kuitenkin Usan puolella jo Buffalo Springfieldin ajoista eli 60 -luvulta lähtien (tietääkseni).
    Youngin musiikki kolahti itselleni vaihto-oppilasvuoden aikana 80-81, jolloin isäntäperheen talossa Live Rust soi välillä aamusta iltaan. Kuten jossain nettisivuilla joku joskus spekuloi, voi menneiden aikojen vaikutelma omalla kohdallani johtua juuri LR -kokoelmasta. Levyllä kun soi kaksi todellista Helmeä, Pf ja Cortez the killer peräjälkeen...
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Children of Bodom: Oops! I did it again

    \o/
     
  8. CoB goes Britney? Oikeasti? :D
     
  9. Enkös jo aiemmin mainostanut, että mulla on se Peitsamo-Froikkari-homma. Kai se on yhä uusin.

    "Nyt on asialla miehet, ei pojan viikarit,
    Meil on lippusiimat, yökiikarit"

    Pakarisen keikka tänään ja kyllä sitä nyt sen verran voisi yleissivistystäkin olla, että noin suositun artistin levyn ainakin kerran olisi kuunnellut, kun sen on kotiinsa saanut.
     
  10. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Siis oot tulossa tänään tänne espooseen paikalliseen räkälään? Jopas piristi työpäivää jo pelkkä ajatus.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Oikeasti ;). Herrat ovat tehneet oman version myös Europen Final Countdownista.
     
  12. Nyt tulee netistä
    Pink Floyd - Echoes (23:31)
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Laitetaas lisää Children of Bodomin coveroimia biisejä:

    Rebel Yell - Billy Idol
    Trooper - Iron Maiden
    Aces High - Iron Maiden
    Bark at the moon - Ozzy
     
  14. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Somebody Put Something In My Drink (Ramones cover)
    Hellion (W.A.S.P cover)
    No commands (Stone cover)
    She Is Beautiful (Andrew W.K. cover)
     
  15. Juu ja vaikutelmaa saattoi itse kukin imasta lisää kun dvd tuli tyrkylle.
    Tosin, kuten usein käy, moni tunnelma latistuu kun sen näkee -ja joutuu samalla luopumaan omasta päänsisäisestä visualisoinnistaan. But now I'll pick up my electric guitar ...an i'll be reaal big.
     
  16. Tjaah. Monteverdi ja J.S. Bach taitavat olla niitä vanhoja klassisia suosikkejani ja uudemmasta klassisesta musiikista Anton (ei siis Carl Maria von) Webern. Weberniä soimassa, lasi hyvää punkkua ja Caj Bremerin ja Kai Niemisen 'Fuga' - se on semmoista elämisen laatua.

    Jatsimusiikissa Art Ensemble of Chicago ja Abdullah Ibrahim (Dollar Brand) sekä (tietenkin) eurooppalainen kitaramusiikki (Django ja uudemmat soittajat).

    Rokkenrollista tai jostain semmoisesta olen tykästynyt Frank Zappaan, Jethro Tulliin, Pekka Strengiin ja tietenkin Tasavallan presidenttiin ja Wigwamiin. Jostain kumman syystä myös Suomen Talvisota kuuluu suosikkeihini. Uudemmasta rokista Dire Straits (kuin myös Knopflerin uusin) ei ole lainkaan paha.

    Humppaosastolta Dallapen lisäksi myös Leevi & the Leavings ja Eppu Normaali jaksavat kiinnostaa.

    Ainakin nämä ja tietysti paljon muuta.
     
  17. Sam pani jotain mun juomaani suomeksi käännettynä ala
    Luumäet. Kuten myös She belongs to me on siipi lonksuu. Covereita molempi

    Nyt soi Rat Pack
     
  18. Täällä kuuluu ääni taivaasta, Janis vainaa laulaa Down On Me
     
  19. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ai niin, aina silloin tällöin innostun kuuntelemaan kantria. Aika sopivaa mun fiilareihin.