Vs: Mitä katselet? Mä rupeen katselemaan väriunia, toivottavasti aivoni valitsee täksi yöksi kivan filkan
Vs: Mitä katselet? Taas yhtä loistavaa Coenin katraan elokuvaa (Kova kuin kivi). Tykännyt heistä sitten Blood Simple -leffan.
Vs: Mitä katselet? ^Karkeampi Wayne Jeff Bridges teki myös hienon roolityön. Bridges on myös joltinenkin amatöörivalokuvaaja.
Vs: Mitä katselet? Suunnistuksen maailmancuppia, on nuo GPS systeemit vaan hienoja, koko ajan tietää missä kaverit menee.
Vs: Mitä katselet? TV1:seltä Juutalaisten pelastajat. Voi helvetti, että me ihmiset ollaan sivistymättömiä ja ajattelemattomia raukkoja
Vs: Mitä katselet? Katsoin Fastest Dokumentti MotoGP:n maailmasta ja Valentino Rossin kamppailusta kahdeksannesta mestaruustittelistä. Hyvä ja mielenkiintoinen ohjelma
Vs: Mitä katselet? Ok, elikkä ei mitään meikäläiselle köyhälle. Tosin voisin katsoa olisko mukana Moto GP tarjonnassa josta olen maksanut satasen koko kauden live ohjelmista.
Vs: Mitä katselet? Eikös se mennyt niin, että Jopojen teko tuotiin takaisin Suomeen sen vuoksi että pystytään paremmin olemaan markkinoiden hemolla, eli vastaamaan jonkin uutuusvärin kysyntään nopeammalla vastella kuin mitä se oli kun niitä tehtiin ulkomailla. Yhtä kaikki, hienoa silti että Jopoja tehdään Suomessa edelleen. Valitettavaa on että ne ovat (myös) varkaiden mieleen. Itse ajan Focus fitness fillarilla työmatkat ja huviajot sitten Husqvarnalla.
Vs: Mitä katselet? Katselin TV5:ltä Babel'in (2006). Erinomainen elokuva kestää useammankin katselukerran.
Vs: Mitä katselet? Docventures: Talouden madonluvut tuli Ylellä, suosittelen katsomaan "sokeillekin ja muuten näkevää kykenemättömille/kieltäville", on paljon mielenkiintoista tietoa ja vaihtoehtoja tässä. Eniten ihmettelen että YLE tätä suostui lähettämään (korporaatio ja elitisti vallan alla oleve "julkinen" laitos). Talouden madonluvut | Docventures