Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä katselet?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana kebax, 16 Syyskuu 2012.

  1. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    24 175
    4 119
    113

    Sinulla taitavat "punikkeihin" kuulua kaikki, joiden näkemykset ovat alle kolme marssiaskelta natsipuolueesta oikealle.
     
    Jari_S tykkää tästä.
  2. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 426
    438
    83
    Sinimusta liike kaiketi vastaa Suomessa natsipuolueen asemaa. Ei siitä puolueesta ole sen enempää askelia vasemmalle kuin korkeintaan tuo kolme, jos sitäkään.
    https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009390809.html
     
  3. Seppo R

    Seppo R Well-Known Member

    3 680
    2 465
    113
    Punaista väriä on sen agressiivisuuden vuoksi käytetty huomiovärinä. Se on osoittautunut siinä tehtävässä huonoksi. Esim. hirvieläinjahdissa pitää nykyisin käyttää oranssinpunaista tai oranssia huomiovaatetta.
    Syykin on selvä. Punavihersokealla punainen väri sulautuu vihreään metsään. Noin joka kymmenes mies on punavihersokea.
    Hämärässä punainen myös häviää nopeasti tai siis muuttuu mustaksi. Taitaa olla sellainen käsitekin kuin punamusta. :)
     
  4. Flying Spur

    Flying Spur Member

    140
    10
    18
    Yhden sortin hörhöt, eli ne punaviher hipit luulevat perussuomalaisia natseiksi. Persuja sinä kuitenkin sillä lapsellisella natsi kommentillasi tarkoitit, etkö tarkoittanutkin.
    Ja ei, minä en ole persu. En ole koskaan äänestänyt heitä minkäänlaisissa vaaleissa. ĴOS olisi vain neljä puoluetta valittavaksi eli persut, Sdp punikit, vasemmistoliiton punikit ja viherhippi hörhöt, niin siinä tapauksessa äänestäisin persuja.
     
  5. Flying Spur

    Flying Spur Member

    140
    10
    18
    Punamustat ovat kaiketi niitä anarkisteja ja ne jos jotkin ovat hyvin lähellä äärivasemmistolaisia kommunisteja. Tsadissa (varsinkin niissä itäisissä roskaväen kaupunginosissa) niitä lienee kaikkein runsaimmin.
     
  6. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    24 175
    4 119
    113
    Punainenhan on oikein nättiä.

    _DSD6064.jpg
     
  7. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 610
    271
    83
    Voisiko tämän paskanjauhamisen ja puoluetaistelun lopettaa joka keskustelusta???

    Tänne laukkuun on tehty tätä varten jae, josta paskanjauhanta poistetaan säännöllisesti ja jos ei tällaista sontaa halua lukea, niin voi jättää ketjun helposti väliin "Testaus & Taistelu" on sen nimi. https://foorumi.kameralaukku.com/forums/testaus-taistelu.76/
     
    ougle, paraneva ja Est tykkäävät tästä.
  8. Est

    Est Well-Known Member

    19 265
    2 471
    113
    Samaa mieltä.
     
    JPu tykkää tästä.
  9. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 725
    132
    63
    Samaa mieltä
     
    JPu tykkää tästä.
  10. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 982
    665
    113
    Samaa mieltä.
     
  11. Est

    Est Well-Known Member

    19 265
    2 471
    113
    Innostuin kaivamaan esiin opiskeluaikojen mm. värioppia (-oppeJA), värien psykologiaa, symboliikkaa ja energiaa käsitteleviä muistiinpanojani. Myös historiallisesti, politiikkaakin sivuten. Mutta ennenkaikkea taiteenteon saralta. Monta sataa sivua ja erityisesti punaisen värin merkitys korostuu. Siitä on moneen...

    Joskus - kun ja jos - siistiytyy keskustelu olisi mukavaa keskustella kuviin oikeastikin liittyvistä asioista.

    Mutta ei erityisemmin innoita ilmapiirissä, jossa omituiset negaatiot ja mollaamiset ovat voimallisesti esillä.

    Ketäpä kuvien tekoon liittyvä teoria enää kiinostaisikaan? Tekoälyllähän ne tiedot ja taidot jo pian voi sivuuttaa? Ja kiinnostaako edes - moniakaan - k u v a t, enää? Oikeasti...

    Edit. Epäilen että ei montaakaan.


    Katselin väriä jonka juustohöylä, tänään vahingossa, esille loi
    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 5 Maaliskuu 2024
  12. jussident_fluor

    jussident_fluor Well-Known Member

    1 171
    636
    113

    Kaks kertaa on mullakin livennyt samalla tavalla.
    Vanha gouda, sitkeesti kovettunut alankomainen ulkokuori, juustohöylä (+-poliittinen ulottuvuus).

    Jo vain, sisällämme kulkevan nesteen, verenpunaisen värin (iholla) on syytäkin nostattaa huolestumista, tunteita, elämää, kypsyyttä, romantiikkaa... Huomatkaas, sävy muuttuu positiivisemmaksi verta vuotavan lohkeaman koon arvioinnin, ajan funktiossa, tai kaukaisten naapurimaiden kulttuureissa jopa ilman funktiota? Ooh jos toisin, siniverinen oisin (ymmärrystään lokeroiva yhtenäiskulttuurin kasvatti)?

    Tuollaisia justohöylähaavoja on mukava kattella ja puhallella ittekseen, _Paraneva_t parissa kuukaudessa,-)
     
  13. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 982
    665
    113
    Tuo lipuissa pohjana käytettävä punainen banneri on de Rothschildien pankkiirisuvun symboli. Ei siihen sen kummempaa värianalyysiä tarvita. Tähti on aamunkoi ja muun rekvisiitan edustaman esoteerisen symboliikan erityisesti DDR:n lipusta te varmaan osaatte itsekin selvittää.
     
  14. Est

    Est Well-Known Member

    19 265
    2 471
    113
    Jou mään...
    Tää juustohöyläni on tavallista terävämpi ja vähän erikoisen mallinenkin...
    Se otti palan lihasta eikä tehnyt vain haavaa.
    Veren väri, kuvassa, ei ole oikea vereni punainen.

    Kännykkäkuva vääristää ja liioitteleeekin.
    Päin prinkkalaa ( missä sellainen sitten lieneekin...).
     
  15. Est

    Est Well-Known Member

    19 265
    2 471
    113
    Analysoida toki saa jos haluaa?
    Vaikka mitä, eikös vaan?
    "Vapaina olentoina"...

    Jalmari Finne taisi, aikoinaan, suomentaa R. Wagnerin, erään aarian, jotenkin näin: " Aamuisen armaan kun koittavi koi - se tulvillaan on tuoksujaan..."
     
  16. motris

    motris Well-Known Member

    5 014
    816
    113
    En tiedä, viittasitko tällä nyt minuun. Ja millä tavalla tarkoituksesi oli.

    Eiköhän ole kuitenkin parasta, että asiat käydään hallitusten sisällä.. Ja tuskin tarvitsee jatkossa asiaan palata.
     
  17. Est

    Est Well-Known Member

    19 265
    2 471
    113
    Siis kuka ja mitä..
    Mä en ainakaan viitannut...

    Mitä ihmettä ... oh...
     
  18. Est

    Est Well-Known Member

    19 265
    2 471
    113
    Sori: Taas väärinkäsitys kun kaikkien kirjoitelmat eivät, kirjautuneena, mulle näy.
    Koomista jne.

    Vielä kerran: Syvät pahoitteluni.
    Erittäin syvät.
    Pohjattomat.
     
    motris tykkää tästä.
  19. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 982
    665
    113
    Niin, onko ohjelmoitu mieli vapaa, vaikka se kokisi olevansa vapaa...?
     
  20. Est

    Est Well-Known Member

    19 265
    2 471
    113
    Tuota - nimenomaan - toivoinkin.
    Et tuottanut pettymystä.

    Ihan totta.

    On erittäin virkistävää ettei kaikkia ole ohjelmoitu - aivan samoin tavoin.
    Kiitos.