Vs: Mitä katselet? Mainio leffa edelleen. En ole ihan varma olisko sitä kohtaa missä toimittaja ja kännipimu puhuu rakastelemisesta ja satasen tarjoamisesta, pätkitty. Voi olla että muistan väärin, mutta jossain versiossa näytettiin humalaista muhinointi (peiton alla tosin). Kyllä Donner on ylipäätään yksi kotimaisen elokuvan isoja tekijöitä.
Vs: Mitä katselet? En kestänyt katsella tuota ihmiskunnan raakalaisuutta, joten Jopet Show - eipä tuo kauheasti parantunut, jo on köyhää tarjontaa ((
Vs: Mitä katselet? En katsele enään niin paljon kuin ennen, olen tietoisesti vähentänyt katsomisen puoleen;-) Tämänkin katsomisen voisi valon lisääntymisen jälkeen puolittaa.
Vs: Mitä katselet? Se on totta ja oon aina miettinyt, että miksi juuri britit osaavat tehdä ohjelmia?
Vs: Mitä katselet? Dokkari Anonymouksesta. Ihan hyvä, vaikka aika pintapuolinen raapaisu aiheeseen: Hakkeriaktivistit
Vs: Mitä katselet? Vältän sarjojen katsomista- koska jos koukuttuu, harmittaa jos jää välistä mutta eka kertaa Donna Leon.... Vaikka ihmetyttikin Venetsian virastojen saksankielisyys, tykkäsin.
Vs: Mitä katselet? Katselin hieman hämmentyneenä Winx-klubin - mää olen niiiiiiiin tipahtanut kärryiltä: lasten piirretyssä oli "teknologia-keiju" - toki auringon valon.... ja joitain peruskeijuja - on tää mennyt mielikuvitukselliseksi.