Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mitä katselet?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana kebax, 16 Syyskuu 2012.

  1. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    Älä vedä mitään yhteenvetoja minun sanomisista joita en ole sanonut.
    Ihmisten habituksesta voi kyllä tehdä aika paljonkin johtopäätöksiä, ja usein johtopäätösten teko on jopa helppoa. Otanpa esimerkin vaikkapa poliiseista, palomiehistä, vartijoista, sairaanhoitajista, lääkäreistä, kaupungin ulkoduunareista jne., siis helppoja esimerkkejä, mutta noidekin virka-asujen ulkopuolella on paljon merkkejä joista voi päätellä henkilön tekemisiä.
    Minusta on kummallista, että jos henkilön pukeutumisesta ja olemuksesta voi päätellä henkilön habitus, niin olen jotenkin häiriintynyt kertoessani tämän - voi pojat, en muuta sano.
     
  2. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Mitä katselet?

    Minulla on kaapissa ainakin kaksi vaaleanpunaista kauluspaitaa ja yksi taitaa vielä töissäkin olla. Oikein on pukusuunittelija sen minulle valinnu. Enpä nyt sitten tiedä olenko homo vai mikä. Päättämätön homo. Vai olisko parempi päättymätön homo.
     
  3. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 298
    531
    113
    Vs: Mitä katselet?

    Pukeutuminen on enimmäkseen itseilmaisua ja viestintää.
     
  4. Haapalahti

    Haapalahti Active Member

    2 347
    8
    38
    Vs: Mitä katselet?

    Peräänantamaton homo ;)

    <SIZE size="5"]:p</SIZE>
     
  5. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 19 Maaliskuu 2019
  6. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    Siis tarkoitatko, että on outoa pukeutua niin kuin haluaa?
    Jos haluan laittaa päälleni ponchon, jossa on intialaisia kuvioita, olen tarkoitushakuisesti erilain pukeutuja ja viherpiipertäjä tai muuten joku hörhö? Eikö mieleesi tule, että ihmiset pitävät erilaisista vaatteista?
    Entäs jos pidän (kuten pidäkin) raidallisia ja ruudullisia paitapuseroita tai pikeepaitoja, olenko palomieshomo vai mikä ihmeen vittu silloin olen?
    Siis ootko sää ihan tosissas tämän pukeutumista koskevan kommenttisi kanssa?
    Jätän hymiöt pois kommentin perästä, on ihan helvetin raukkamaista lyödä kaikki läskiksi pistämällä perään joku hymiö joka kommenttinsa perään- minusta.
    Terveisin jääkiekosta hikisenä tullu mikälie.
    Ärähdin siellä pelaajalle, joka koko ajan kohottaa kiekkoa, vaikka se on pipolätkässä kiellettyä.
    Pukukopissa hän laittoi collegetakin päälleen, mitä se kertoo mielestäsi hänestä, kun olet asiantuntija pukeutumisen perusteella arvostelemaan ihmisiä.
    Aika typerää - minusta.
    Viime viikolla kaadoin erään maahan kiekontavoittelutilanteessa, kun rupesi ärsyttämään hänen raju pelitapansa.
    Hänellä oli valkoiset luistimet.
    Mitä se kertoo hänestä?

    Menikö minulla tätä kirjoittaessani kirjaimet sekaisin, olenko kiihtyneessä mielentilassa?
    Meillä ei ole edes koiraa, helpotan analyysiäsi.
     
  7. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 239
    367
    83
    Vs: Mitä katselet?

    Joku taitoluistelija?
     
  8. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    Olen usein ihmetellyt miten noin aggressiivinen henkilö voi toimia opettajana :(
     
  9. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Mitä katselet?

    Voi Herran Jumala
     
  10. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 394
    1 359
    113
    Vs: Mitä katselet?

    Ei minun mielestäni Jukkis71:n viesti ole aggressiivinen. Hän on selvästi eri mieltä kanssasi, mutta ei se ole samaa kuin aggressiivisuus.
     
  11. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    Ei ollut taitoluistelija, vaan isohko mies, noin 185 cm ja 95 kg.
    T Jukka
     
  12. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    Eikö? Kun sanoin, että olen usein ihmetellyt, niin se tarkoittaa, ettei tämä ole ainoa kerta kun Jukkikselta tulee tekstiä josta käy ilmi, että näppistä on lyöty aikas vauhdikkaasti ja kovaa.
    Jukkis: ...vai mikä ihmeen vittu silloin olen?
    minä: Ei ihan rauhassa mietitty lause.
    Jukkis: ...on ihan helvetin raukkamaista lyödä kaikki läskiksi pistämällä perään joku hymiö joka kommenttinsa perään- minusta.
    minä: Olen otettu, että minun mielipide määrätyn laisesta pukeutumisesta saa jonkun noin innostumaan - ei liene kyse ihan maailman tärkeimmistä aiheista tai edes mielipiteistä ;D
    Jukkis: Viime viikolla kaadoin erään maahan kiekontavoittelutilanteessa, kun rupesi ärsyttämään hänen raju pelitapansa.
    minä: Noinhan tietysti hermonsa hallitsevan opettajan kuuluukin tehdä ;D
    Ja sitten vielä vastaus Jukkiksen ekaan kyssäriin: Siis tarkoitatko, että on outoa pukeutua niin kuin haluaa?
    minä: En tarkoita, enkä rupea sen syvällisemmin kertomaan uudestaan mitä tarkoitan, ei taida tuolla asenteella olevalle henkilölle mennä mitenkään perille.
     
  13. nsamppa

    nsamppa Active Member

    156
    25
    28
    Vs: Mitä katselet?

    Mitä katselet?

    Helvetin typerää provoilua ja miettien miksihän tätä tulee luettua ylipäätään.
     
  14. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    +1
     
  15. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    Hieman näkemysten laajennusta Teemalla, miksi Yhdysvallat yritti "pelastaa" Kuuban?
     
  16. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Mitä katselet?

    Koulukiusaamisesta TV kakkosella.
     
  17. JLN

    JLN Active Member

    4 099
    0
    36
    Vs: Mitä katselet?

    Hannu Karpoa YouTubesta ;-)
     
  18. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 19 Maaliskuu 2019
  19. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 298
    531
    113
    Vs: Mitä katselet?

    Taitava fillaristi.