Vs: Mitä katselet? Lähipäivinä ei ole paljoo muuta tullut katseltua kun Metso DNA eas-/eac:n näytöiltä ohjelmakuvia. Välillä pääsee onneksi kentällekin koeistus- ja testaushommiin. Alkaa vanha jo vaan väsymään. Su yöllä alkoi työputki. Tää viikko 14-17h työpäiviä. Vkl tehdään kahta 12h vuoroa. Ens viikko onneksi normi 8h päivää.
Vs: Mitä katselet? http://www.vice.com/Take-it-or-Leave-it-with-Bruce-Gilden/what-makes-decent-street-photography-814 Bruce Gildenin videoita
Vs: Mitä katselet? Kaunista Vaimoani mielelläni,siihen ei koskaan kyllästy vaikka tulisi uusintana kuinka monta kertaa hyvänsä.
Vs: Mitä katselet? Nyt Teemalla Aki Roukala valokuvaaja jne. Heti alkuun tuli mieleen, että pitääkö pukeutua poikkeavasti, ennen kuin pääsee taiteilijaksi, nuo kotsat on semmoisia millä monet haluaa kovasti erottua muusta yhteisöstä.-
Vs: Mitä katselet? Et ole ymmärtänyt lainkaan mitä tarkoitin, ja niin kaukana ollaan, että ei kannattane edes selittää
Vs: Mitä katselet? Mul on taiteellinen skotsa. Ja harmaantuva parta. Nyt on vielä rento villatakki nahkatakin alla. Ai ai siinä kameran kanssa kun heiluu.
Vs: Mitä katselet? Mun isä oli hesalaisen kommunistikattopeltisepän poika jota kutsuttiin Kotsomuilovitsiksi siksi, että hänellä oli pehmeä lippalakki ja pussihousut jotka isoäitini oli hänelle ommellut, nuo ei todellakaan olleet isäni valinnat, vaan muuta ei saanut. Miksi kaikkien viherpiipertäjien ja luonnonsuojelijoiden pitää väkisin erottua omalla tyylillään muusta kansasta samoin kuin osan valokuvaajistakin? Onko usein jopa huvittavan näköisten asusteiden käyttö jonkun näköinen protesti, "minä olen niin hyvä, että voin pukeutua ihan kuinka haluan ja haluan nimen omaan herättää eriarvoisuuden tunteita performanssillani"? No joo, ihan kuinka vaan, minusta on oikeasti huvittavaa, kuinka helppoa on määritellä asujen perusteella mikä on henkilön poliittinen asenne yhteiskuntaan ja jopa mitä hän tekee elääkseen;DD
Vs: Mitä katselet? Samaa voisi kysyä miksi vitussa joku vetää päällensä possunpunasen kauluspaidan jonka rintataskusta paistaa tiimarista ostetut lukulasit, almanakka ja jeesuksen aikainen Nokia merkkinen puhelin... Mutta enpä kysy.
Vs: Mitä katselet? Mitä väliä sillä on kuinka kukin pukeutuu? Se onkin mielenkiintoinen ominaisuus ihmisessä, että hän helposti näkee ihmisen pukeutumisesta poliittisen aseman ja mitä tekee elääkseen. Tätä pitää varmaan testata. Haluatko lähteä tekemään testiä?
Vs: Mitä katselet? Et ainakaan puhu minusta, koska minulla ei ole koskaan ollut mitään tiimarilaseja, niiden ongelma kun on, ettei niitä tehdä kuin plus laseina, minun lasini on -5-5,5 luokkaa. Olen myös sitä mieltä, että pinkki pikeepaita ei ole kovinkaan outo paita nykyään, no, paitsi todella voimakkaasti homovastaisille henkilöille joiden valinnat asujen suhteen on melkoisen rajoittuneita ihan vaan omista lähtökohdistaan;D
Vs: Mitä katselet? No itselle ei ihan heti tuu mieleen homo jos nään sedällä vaaleanpunaisen paidan päällä, vaan aivat muut jutut.
Vs: Mitä katselet? Minulle riittää, että osaan arvioida osan noista "oudosti" pukeutuvista omaan kategoriaansa, ei siis mitään syytä lähteä todistamaan sinulle tai kenellekään muulle olenko oikeassa vai en. Kun katsot mielenosoitusta jonkun luontojutun osalta, näkyykö ketjuissa ketään pukumiestä poplarissa? Jos halutaan olla sinisilmäisiä, niin siitä vaan, mutta tosiasia on se, että jonkun asian kannattajat nyt vaan pukeutuvat "asianmukaisesti" - porukkaan on mukava kuulua samoilla vermeillä;D
Vs: Mitä katselet? Late, kirjoitat ilmeisen kiihtyneenä, koska kirjaimet t ja n ovat aivan eri paikoissa näppäimistöllä ;D Mikä tulee sinun mieleen ekana jos ei homo - pääministeri?
Vs: Mitä katselet? Sinänsä tämä ei kuulu ketjuun,mutta aika lyhytnäköistä arvioida ihmisiä ulkoisen habituksen perusteella. Kaikki tatuoidut ovat siis linnassa olleet tai merillä,niinkö?
Vs: Mitä katselet? Joo oon todella kiihtyneessä mielentilassa, koiraa tässä leikitän ja vasurilla kirjottelen tänne Mulla tulee vaaleanpunasesta kauluspaidasta mieleen ihminen joka ei osaa itse päättää mitä päällensä laittaa.